Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg

Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Stuttgart Herrenberg voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar

Rob
25-7-2018

Prima hotel, schone en nette kamers, ontbijt was uitstekend. Kamers echter wel benauwd zoals bij de meeste hotels. Vriendelijk personeel. Denk er wel om dat het hotel zich rond een milieu zone bevindt. Ligging is aan een drukke weg maar geen hinder van gehad (waren er wel op zondag)

Het hotel Ramada Herrenberg hebben we gekozen omdat het halverwege onze reis naar Italië lag. Het hotel ligt ruim 20 kilometer ten zuiden van Stuttgart nabij de A81. De kamer is niet al te groot, maar beschikt over een ruime badkamer met wastafel, douche en wc.

Het ontbijt is prima verzorgd, ruim voorzien van allerlei vleeswaren, kaas en zoetigheid. Diverse drankjes, koffie, thee, yoghurt en fruit completeren het geheel. We hebben er ’s-avond prima gegeten, lokale Duitse gerechten.

Het hotel heeft in de kelder een fitnessruimte en tussen 16.00 uur en 22.00 uur staat een sauna met bubbelbad en een zonnebank (betaald) ter beschikking. Het hotel heeft (gratis) WiFi en telt meerdere vergaderruimtes. Er is voldoende parkeerruimte bij het hotel.

Het hotel ligt op de rand van een bedrijventerrein, maar met een korte wandeling (750 meter) ben je snel op de markt van het kleine stadje. De gezellige markt is omringd door vakwerkhuizen en daar vindt je vooral Italiaanse restaurantjes.

Duur hotel

Ester Zom
29-8-2011

Wij vonden het hotel erg duur in vergelijking met de kwaliteit. Wij hadden een grote kamer, voor 2 volwassenen en 3 kinderen, de bedden waren prima, badkamer schoon, maar het ontbijt erg duur.

Waren nu al 144 euro kwijt voor alleen overnachten, ontbijt zou nog eens 52,50 euro kosten! Dan zijn er veel goedkopere hotels voor een overnachting richting vakantie gebied!

prima hotel voor op doorreis

monique Boer
23-2-2009

wij zijn hier vorig jaar een nachtje geweest op doorreis naar Italie.

Prima hotel, met leuke kleine speelkamer voor de kinderen. De kamers zijn niet erg groot, maar wat verwacht je ook voor dez prijs. Het hotel ligt vlak bij de autobahn. Ontvangst prima, ontbijt was heerlijk, gewoon lopend buffet. We hebben in dit hotel ook een avond maatlijd gebruikt. Die was ech tniet lekker. Veel te zout, en weinig groente/ alleen schnitzel met friet. Kortom, bent u op doorreis kunt u hier prima een nacht doorbrengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg in Herrenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Stuttgart Herrenberg scoort een 7.38 uit 10 op basis van 4 reviews.