Reviews over Herrenberg

Absoluut voor herhaling vatbaar

Rob
    25-7-2018

Prima hotel, schone en nette kamers, ontbijt was uitstekend. Kamers echter wel benauwd zoals bij de meeste hotels. Vriendelijk personeel. Denk er wel om dat het hotel zich rond een milieu zone bevindt. Ligging is aan een drukke weg maar geen hinder van gehad (waren er wel op zondag)

Mooi hotel, halverwege de route naar Italie

Jaap
    26-5-2015

Het hotel Ramada Herrenberg hebben we gekozen omdat het halverwege onze reis naar Italië lag. Het hotel ligt ruim 20 kilometer ten zuiden van Stuttgart nabij de A81. De kamer is niet al te groot, maar beschikt over een ruime badkamer met wastafel, douche en wc.

Het ontbijt is prima verzorgd, ruim voorzien van allerlei vleeswaren, kaas en zoetigheid. Diverse drankjes, koffie, thee, yoghurt en fruit completeren het geheel. We hebben er ’s-avond prima gegeten, lokale Duitse gerechten.

Het hotel heeft in de kelder een fitnessruimte en tussen 16.00 uur en 22.00 uur staat een sauna met bubbelbad en een zonnebank (betaald) ter beschikking. Het hotel heeft (gratis) WiFi en telt meerdere vergaderruimtes. Er is voldoende parkeerruimte bij het hotel.

Het hotel ligt op de rand van een bedrijventerrein, maar met een korte wandeling (750 meter) ben je snel op de markt van het kleine stadje. De gezellige markt is omringd door vakwerkhuizen en daar vindt je vooral Italiaanse restaurantjes.

Duur hotel

Ester Zom
    29-8-2011

Wij vonden het hotel erg duur in vergelijking met de kwaliteit. Wij hadden een grote kamer, voor 2 volwassenen en 3 kinderen, de bedden waren prima, badkamer schoon, maar het ontbijt erg duur.

Waren nu al 144 euro kwijt voor alleen overnachten, ontbijt zou nog eens 52,50 euro kosten! Dan zijn er veel goedkopere hotels voor een overnachting richting vakantie gebied!

zeer plezierig hotel.

walter en lidy
    28-9-2009

Wij hebben dit hotel bezocht gedurende een lang weekend van 25 tot 27 oktober.

Dit hotel is aangesloten bij de Duitse Ringhotels keten waarbij je zgn "champagne arrangements" kunt boeken.Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen meteen een upgrade aangeboden naar de meest luxe kamer.

Het hotel is Duits degelijk, met dito ontbijt en maaltijden.Alles is goed onderhouden en alle kamers zijn voorzien van airco.Ook het buiten terras ( deels met verwarming) is aangenaam met o.a. een lounge hoek.

Ook voor de zakenreiziger een dicht bij de autobahn (3 km) prettig gelegen hotel in het stadje Herrenberg met een leuk oud centrum.

Kortom een hotel om terug te komen.

prima hotel voor op doorreis

monique Boer
    23-2-2009

wij zijn hier vorig jaar een nachtje geweest op doorreis naar Italie.

Prima hotel, met leuke kleine speelkamer voor de kinderen. De kamers zijn niet erg groot, maar wat verwacht je ook voor dez prijs. Het hotel ligt vlak bij de autobahn. Ontvangst prima, ontbijt was heerlijk, gewoon lopend buffet. We hebben in dit hotel ook een avond maatlijd gebruikt. Die was ech tniet lekker. Veel te zout, en weinig groente/ alleen schnitzel met friet. Kortom, bent u op doorreis kunt u hier prima een nacht doorbrengen.

Herrenberg scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2 reviews