Hotel Brenz

1 review over Hotel Brenz in het Nederlands

Perfect doorreishotel. Aanrader!

j_i_reijenga
3-8-2014

Wij kwamen hier per ongeluk terecht omdat een ander hotel vol was. Hartelijke ontvangst. Uitstekende familiekamer met goede bedden. Schoon!

Wij hebben ons diner hier gebruikt. Was goed. Voor de vegetariers wel een gerecht maar niks te kiezen. (Was niet erg).

Ontbijt was prima in orde. De gastheer en vrouw zijn zeer hartelijk en behulpzaam. Grote supermarkt tegenover het hotel. Vonden wij handig om wat dingetjes in te slaan voor de rest van de reis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brenz in Herbrechtingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brenz scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.