Hotel Hirsch

7.8Goed

7 reviews over Hotel Hirsch

• 9Familie Egges21-09-2014

G+e+w+e+l+d+i+g+hotel

Gunstig gelegen (3 km van Autobahn Munchen-Stuttgart). Grote, mooie kamers, prima service van het jonge personeel die de foutjes van de oude Chef-gastvrouw snel rechttrekt. Eigenaar is nors en lijkt er tijdens ons verblijf weinig zin in te hebben. Tijdens het ontbijt loopt hij hoorbaar zuchtend rond als hij gasten helpt. Ga vooral eten in het restaurant: er wordt goed, lekker en vakkundig gekookt. Alleen is er geen echt kinder-menu. Wij hadden een grote kamer in het aangrenzende, apart gelegen hotel-gedeelte. Mooie pleisterplaats voor doorreizen of een bezoek aan de regio.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 0P.Marcus10-05-2012

goed hotel met prachtige en mooie kamers

Het hotel heeft een goede ligging, een uitstekend ontbijt, zeer goede bediening, lekker eten en nieuwe prachtige kamers. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10marjolein Kielman05-12-2010

geweldig hotel!

Prachtig hotel van particuliere eigenaar.mooie schone luxe kamers ,super ontbijt en in het restaurant kookt de eigenaar de sterren van de heimsheimse hemel! Zonder overdrijven een echte aanrader . Met tien minuten zit je in het zwarte woud met een overweldigend aanbos aan natuurschoon. Prijs/kwaliteit in hotel hirsch DIK IN ORDE>

Gereisd met partner in november 2010

• 10jolein21-10-2010

super goed!

Geweldig hotel.met prachtige kamers voor een zeer billijke prijs.

Eigenaar kookt zelf en dat doe hij bijzonder goed.

Plaatsje zelf is niet veel .het hotel is vooral handig als je op doorreis bent.

Gereisd met partner in september 2010

• 9elleneickhof08-02-2010

zeer goed eten, ook voor vegetariers, prima kamer!

Wij hadden een zeer ruime, schone kamer, perfecte (grote) badkamer en het eten is zeer de moeite waard, zowel voor vleeseters als vegetariers. Hun specialiteit is: "Maultaschen", een soort grote ravioli, eigengemaakt.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Eric Clabbers28-01-2009

Uitstekende prijs/kwaliteit!

Keurig hotel met grote en uitstekend uitgeruste kamers voor een hele goede prijs. Het hoteldeel ligt een 50 m. van het hoofdgebouw maar dit is geen beletsel. Het restaurant was nog dicht maar de eigenaar raadde ons een italiaans rest. aan in hetzelfde dorp. Zeer de moeite waard. Ideaal als tussenstop naar het zuiden.Eric

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

0 tips over Hotel Hirsch

0 vragen over Hotel Hirsch

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WifiGratis
      • Gratis wifiOp de kamer