Hotel Hack

2 reviews over Hotel Hack in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Niels, 8-2-2014

Fantastisch restaurant, mooie schone kamers, super personeel. Familie Hügle doen alles mogelijke om je welkom te voelen. Ik kom meerdere jaren per jaar in dit hotel in verband met een opleiding in Heiligenberg en het voelt inmiddels als thuis komen. Ik kan me goed voorstellen dat ik hier ook met mijn familie zou komen, voor een vakantie aan de Bodensee. Schone kamers, goede WiFi, goede bedden etc.

Voor ons reeds 37 jaar een topper..!!!!

Wim Wijnands, 14-8-2009

Een echte aanrader....wij komen er sedert 1972, dus ruim 37 jaar. Zeer familiair en vriendelijk, terwijl daarnaast de service en de kwaliteit (het eten en zeker ook de hygiene) bijzonder waren en vooral ook blijven.

Vanuit het hotel kan veel ondernomen worden in een schitterende natuur en het uitzicht is alleen al een plaatje.

Wie hier oomt, komt er zeker weer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hack in Heiligenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hack zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hack scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.