Hotel Ibis Heilbronn

Weer vandaag20°
Hotel Ibis Heilbronn

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Heilbronn voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Ibis Heilbronn

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Heilbronn in Heilbronn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Heilbronn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.