Hotel Best Western am Kastell ***

Hotel Best Western am Kastell ***

Hotel Best Western am Kastell
7,2

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western am Kastell voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western am Kastell in het Nederlands

Het hotel ligt wat verborgen in een industriegebied. De directe omgeving van het hotel is niet zo spannend, maar het hotel laat een goede algemene indruk achter. Het is schoon, modern, het personeel is vriendelijk, het ontbijtbuffet is volkomen in orde en lekker. Als enige, kleine kritiek zou ik zeggen, dat de kamer een beetje koud was bij het betreden en de verwarming moest te lang aan totdat de kamer was opgewarmd. Toch is de prijs-kwaliteitsverhouding zeker goed.

Oké.

., 31-1-2014

Het Best Western Heilbronn is geen slecht hotel. Alles goed, schone kamer goede inrichting. Iets uit het zicht. Maar soms zijn het de kleine dingen, die het hem doen. De douche is een paar jaar geleden gemaakt, maar is inmiddels zo verkalkt, dat het water niet alleen overal heenspuit, maar niet waar het heen moet. Ook de föhn is zwak. Ontbijt was goed, de bar is oké, alles was prima, alleen het zwembad had beter gekund.

Normaal zakenhotel.

., 10-11-2013

Normaal zakenhotel. Helaas ligt het net buiten het stadscentrum en is het niet op loopafstand te bereiken.

Normaal zakenhotel, locatie nou ja!

., 10-11-2013

Als hotel voor zakenklanten tot zover in orde, de ligging is iets buitenaf in een gemengde woon- en zakenwijk. Naar het centrum iets te ver om te lopen.

Mooi hotel, tweederangse ligging.

., 10-11-2013

Mooi hotel, maar helaas is het centrum niet direct om de hoek en ligt het hotel in een woonwijk. Ik zal de volgende keer een centraler hotel kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western am Kastell in Heilbronn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western am Kastell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western am Kastell scoort een 7.19 uit 10 op basis van 25 reviews.