Hotel Hirsch

Zakelijk

gewoon goed.

H.Wessels
27-6-2018

De Kamers zijn goed en schoon zoals het hele hotel. Het blijk dat het hotel in Russisch handen is, het personeel begrijpt je moeilijk als je wat vraagt, ook personeel uit Rusland of Letland enz. Gaste kaarten voor de regio willen ze niet geven wat wel verplicht is. Het eten is goed niet te uitgebreid wat je wel gewend bent in bijna alle hotels in Duitsland. Goede parkeer gelegenheid. De kamer zijn ook voorzien van ruime balkons, het personeel maak iedere dag je kamer zeer goed schoon zuigen enz. geen klachten hierover.

geweldige aanrader

ronaldbooij
8-9-2014

Echt Beierse gastfreundschaft van hoge kwaliteit.

met vakmanschap geleid familiehotel.

zeer mooie kamers en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Voor een relatief lage prijs een uitstekende overnachtingsgelegenheid.de moeite waard

Net hotel, vriendelijk personeel

Schepens P
17-7-2011

Klein net hotel. geschikt voor korte verblijven (zakelijk)

We hebben een aantal aanbieders voor Hirsch voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirsch in Heidenheim an der Brenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.