Hotel Hirsch

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hirsch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hirsch in het Nederlands

geweldige aanrader

ronaldbooij
8-9-2014

Echt Beierse gastfreundschaft van hoge kwaliteit.

met vakmanschap geleid familiehotel.

zeer mooie kamers en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Voor een relatief lage prijs een uitstekende overnachtingsgelegenheid.de moeite waard

Net hotel, vriendelijk personeel

Schepens P
17-7-2011

Klein net hotel. geschikt voor korte verblijven (zakelijk)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirsch in Heidenheim an der Brenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hirsch scoort een 8.66 uit 10 op basis van 219 reviews.