Reviews over Heidenheim an der Brenz

gewoon goed.

H.Wessels
    27-6-2018

De Kamers zijn goed en schoon zoals het hele hotel. Het blijk dat het hotel in Russisch handen is, het personeel begrijpt je moeilijk als je wat vraagt, ook personeel uit Rusland of Letland enz. Gaste kaarten voor de regio willen ze niet geven wat wel verplicht is. Het eten is goed niet te uitgebreid wat je wel gewend bent in bijna alle hotels in Duitsland. Goede parkeer gelegenheid. De kamer zijn ook voorzien van ruime balkons, het personeel maak iedere dag je kamer zeer goed schoon zuigen enz. geen klachten hierover.

geweldige aanrader

ronaldbooij
    8-9-2014

Echt Beierse gastfreundschaft van hoge kwaliteit.

met vakmanschap geleid familiehotel.

zeer mooie kamers en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Voor een relatief lage prijs een uitstekende overnachtingsgelegenheid.de moeite waard

leuk hotel met leuk zwembad

Brandsmajs
    14-8-2013

vorig jaar augustus geweest. Het is een Duits hotel alles grundlich en schoon. Wel wat saai. Naast het hotel is het gemeentelijke zwembad met spa, duikplanken en glijbaan. Hier hebben we goed kunnen ontspannen. Het ontbijt is gewoon degelijk.

Mooi hotel met fantastich zwembad als bonus

Hans
    2-8-2013

In dit hotel 2 nachten overnacht op de terugweg vanuit Tsjechie. Vanuit dit hotel een dagtrip naar Legoland Gunzburg gemaakt ( 53 km ). Ondanks dat in de beschrijving staat dat het hotel airco heeft heb ik hier niets van gemerkt. Naast het hotel een fantastisch zwembad dat door de hotelgasten gratis te gebruiken is. Er is een verbindingstunnel van het hotel naar het zwembad. Ontbijt was erg goed. Vriendelijk personeel.

ligging op een berg

p. van klaveren
    14-1-2013

kamers heel goed en schoon, na 3 dagen schone lakens. Elke dag schone handdoeken. Ontbijtbuffet een 9. Soep tijdens lunch en diner niet warm. De katle platte was goed. Kerstbuffetten goed. Diner op 1e kerstdag was bediening slecht en het eten was een 4 waard. Op de kaart stond o.a. ossenhaas kregen een vet lapje vlees,3e maal spatzle in 6 dagen. groentes waren hard. Dessert waren heerlijk. Hotel is een goede uitvalbasis om Augsburg, Ullm, Rotenburg en het klooster Neresheim te bezoeken. De kerk heeft een fantastisch plafond.Waren met groep. Chauffeuse Trudy en haar partner zijn goed in het regelen en verzorging in de bus was heel goed.

Heidenheim an der Brenz scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews