We hebben een aantal aanbieders voor Heidelberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Heidelberg

Fijne tussenstop in Heidelberg

Ger KH,
    29-7-2017

Modern ingericht hotel met comfortabele kamers met balkon. Bushalte bijna voor de deur. Met de bus in 20 minuten in het centrum van Heidelberg. Bus gaat 3x per uur. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie doorreis camping.

E.Elenius,
    14-7-2017

Camping is eenvoudig. Aardig personeel. Auto kan aan de caravan blijven. Wij stonden aan de rivier. Sanitair oud maar schoon.Bushalte voor de camping en zo in het mooie centrum van Heidelberg met zijn kasteel en oude panden en gezellige winkelstraat met veel eetgelegenheden. Broodjes op de camping te bestellen.

Gereisd met partner in juni 2017

Precies goed voor ons

Rina,
    28-6-2017

Wij hebben hier 2 nachten geslapen op doorreis naar Italië. En dat was uitstekend. De kamers zijn wel erg klein, maar alles is aanwezig en het is er schoon. Het ligt een beetje op een bedrijventerrein, maar er zijn wat eetgelegenheden op loopafstand en de bus naar de tandradbaan voor het kasteel ligt op de hoek. Dus je zit zo in het centrum. Keurig ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel, en vriendelijk personeel.

Jan,
    1-1-2017

Voordeel: er zijn voldoende parkeerplaatsen, en het hotel ligt direct naast het station, en de bushalte is voor de deur, hiervan hebben we echter GEEN gebruik van gemaakt, want alles was op loopafstand.

Het ontbijt was uitstekend, en werd zonodig direct bijgevuld.

Het nadeel vonden wij dat het hotel geen restaurant heeft, maar in de Alltstad waren wel voldoende eetgelegenheden.

De kamer (4e verdieping) was niet groot, maar alles wat je nodig hebt is wel aanwezig. De kamer was perfect schoon, en werd elke dag ook weer schoongemaakt, inklusief schone handdoeken.

Gereisd met partner in december 2016

Verouderde camping op een leuke locatie.

John,
    29-9-2016

De camping ligt tussen een drukke weg en de rivier de Neckar.

Met een bushalte voor de camping de ideale locatie om de stad Heidelberg te bezoeken. De camping heeft erg verouderd sanitair (wel goed schoon) en receptie.

Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Camping is ideaal als je op doorreis bent om 1 of 2 nachten te overnachten.

Gereisd met partner in september 2016
Heidelberg scoort een 8,7 uit 10, op basis van 55 reviews