Hotel Tannhäuser

4 reviews over Hotel Tannhäuser in het Nederlands

Uitstekende ligging!

Frank
10-6-2018

Dit hotel ligt aan het begin van de Hauptstrasse, de langste winkelstraat van Duitsland (2 km). Kamer 28 bewoonden we, een suite van 45 m2 met grote bedden en een grote zithoek. Buiten een ontbijtzaal zijn er geen voorzieningen.

Heel leuk

Peter
16-9-2015

Wat een leuk hotel. De jongeman die ons ontving en ook het ontbijt verzorgt loopt zich het vuur uit de sloffen om alles tot in de puntjes te verzorgen. Het ontbijt was erg goed! Wij hadden een kamer aan de voorkant met balkonnetje en openslaande deuren. Een leuke ervaring om in de morgen om 6 uur de deuren open te doen, op het balkonnetje te gaan zitten en de stad tot leven te zien komen. Nadeel was dat wij vanwege de warmte met de ramen open moesten slapen en het om half drie pas een beetje rustig werd op straat en op het naastliggende terras. Maar er zijn ook kamers aan de zij- en achterkant die rustiger zijn. Men is er in geslaagd om met eenvoudige middelen en heel veel smaak een bijzonder mooie inrichting neer te zetten. Jammer dat de jongeman die vroeg in de avond achter de balie zat nog niet eens van zijn computerscherm opkeek als wij langskwamen. Midden in het centrum en beslist een aanrader.

Goed hotel in centrum

Hilbrand
3-4-2014

Erg ruime kamers met mooie inrichting. Super bed en ruime badkamer. Weinig op- of aanmerkingen (behalve misschien het ontbreken van een kluisje in de kamer).

Gereisd Met partner in Fri Mar 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stadshotel in Heidelberg

Nikki
25-7-2012

De kamers zijn ruim en schoon. Prettige, grote douche. Bedden liggen lekker. De kamers zijn rustig, je hoort geen geluiden van medegasten. Je hoort wel wat rumoer van buiten, door het verkeer. Dit kan ook niet anders; het hotel ligt midden in het centrum, aan een drukke straat. Verder is deze ligging ideaal, je wandelt zo de stad in en ook de oude brug en de slotruïne van Heidelberg zijn op loopafstand.

Gereisd Met partner in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannhäuser in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannhäuser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.