Hotel Perkeo

Kleine hotelsWeer vandaag8°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Perkeo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Perkeo in het Nederlands

Goed hotel

Gert
23-9-2016

Prima kamer met TV en wifi.

Direct in de 'Altstadt' en aan de 'Hauptstrasse' een voordeel voor wie dit fijn vindt.

Wij wonen in het piepkleine dorpje Langenbach in Landferienhaus Linde in de totale nachtelijke rust en dan is het wel moeilijk om in de geluidscoulisse van deze locatie de slaap te vatten en te houden.

Kleine opmerking over het ontbijt: voor vegetariërs moet men wat meer doen. Graag de kaas en de vleeswaren op aparte schotels en niet op dezelfde machine snijden of tussendoor schoonmaken. Daarop aangesproken kregen we de tweede dag een eigen kaasschotel.

Supercentrale ligging

Familie, Utrecht
1-8-2011

Hotel Perkeo is een oud hotel aan de gezellige hoofdstraat van Heidelberg. De kamers zijn eenvoudig, maar prima voor een citytrip. Door de vele horecagelegenheden in de buurt kan het 's nachts wel wat rumoerig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perkeo in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perkeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.