Hotel NH Heidelberg

7 reviews over Hotel NH Heidelberg in het Nederlands

Nooit meer!

Anjo,
3-7-2018

Baliemedewerkers komen ongastvrij over, waren niet vriendelijk. Leken te druk met andere zaken . Blokkeren een bedrag op je creditcard zonder dit bespreken, bij betaling met ander creditcard , is het moeilijk om dit geblokkeerde bedrag er af te krijgen ondanks de nodige telefoontjes. Maken een scan van je paspoort, zonder dit te bespreken.

Overige medewerkers ( ontbijtzaal en bar)waren wel vriendelijk en hulpvaardig .

Ontbijt was goed , er was van alles wat en er was genoeg.

Kamer was op zich goed alleen bed was erg hard( leek alsof er iets door het matras heen stak) en de airco deed het niet. NB het was buiten 30 graden....

De stad is ongeveer een kwartje lopen, Altstadt nog meer.

Parkeren 20 euro is erg veel!

Al met al heb ik een nare nasmaak , na verblijf in dit hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Tegenvaller

Jess
3-9-2015

Ik had me er veel van voorgesteld. Viersterren, goede recencies. Echter viel het me ontzettend tegen. Afstand tot station schat ik zo'n 10 min lopen. Winkelstraat iets van 15 min lopen. Receptie erg ongeinteresseerd en traag. Staan er 3 man personeel. 2 kijken je niet eens aan en laten je gerust een tijd wachten.

Kamer met aircoditioning hadden we speciaal geboekt. Het was bloedheet in Heidelberg. De airco werkte prima tot middernacht. Vervolgens heeft hij de hele nacht uitgestaan. Of dit standaard zo is, maar het was niet te harden daar. Daar betaal ik geen duur hotel voor. Ontbijt hebben we niet gedaan omdat het veel te duur was. Kamer was redelijk. Bedden van slechte kwaliteit. Wel mini bar op de kamer wat pluspunt is.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooi hotel

anita
15-9-2014

Het is mooie kamer met alle gemakken die je kan verwachten in een NH hotel. Het ontbijt is echt geweldig, goed bed. Het hotel is dicht bij het historisch centrum en daar zijn ook de winkels. Enige minpunt de kosten van de parkeergarage zo rond de 18.00 euro per dag.

Gereisd met partner in augustus 2014

Voor herhaling vatbaar!

Adri Lamper
5-11-2010

NH hotel Heidelberg/Hirschberg ligt vlakbij de snelweg en ongeveer 14 km. van het stadcentrum van Heidelberg. Service en vriendelijkheid zijn hier geen vreemde woorden. Je voelt je als bezoeker heel erg welkom!

Wie genoten heeft van het uitgebreide ontbijtbuffet in dit hotel kan de dag zeker weer aan.

Enige nadeel: de kamer die wij hadden, was voorzien van een zeer kleine douche. Het was werkelijk onmogelijk om iets in de douche te doen zonder ergens tegen te stoten.

Maar ook daar leer je mee leven!

Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer fijn hotel voor zakenreiziger

Marco
20-10-2010

Zakelijk hotel, maar fijne atmosfeer. Prima ontbijt, ruime kamer, vriendelijke bediening. Bij ontvangst een enkele onjuistheid gemeld door medewerkster, maar volgende dag goed gecorrigeerd.

Verder ook wel een aardige Hauptstrasse, te belopen vanaf hotel. Helaas wat te weinig tijd voor uitgebreide stadswandeling, maar wel prima gegeten.

Veel restaurants zijn nogal toeristisch. Menu's worden boekwerken, door vertaling in minstens 6 vreemde talen.

Voor de zakenreizier meer dan aan te bevelen!

Gereisd zakelijk in oktober 2010

prachtig hotel

E Vonk
4-10-2009

mooi hotel moderne uitstaling, was voor heen een bierbrouwerij.

hal/entee heel licht, kamers groot en netjes

we hadden onze hond bij, was geen probleem

Gereisd met partner in oktober 2009

2007

Ongeveer 6-7 keer per jaar verblijf ik in dit Hotel als ik met klanten in Heidelberg ben.Het hotel is gebouwd in de voormalige brouwerij en veel van het oude gebouw in geintegreerd in het ( deels ) nieuw gebouwde hotel.Het is een prima hotel met prettige en voorkomende bediening op loopafstand van het centrum.

Het hotel is meer geschikt voor de zakelijke gast, dan voor de familie met kinderen.

Gereisd zakelijk in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.