Hotel Neckartal Heidelberg

Hotel Neckartal Heidelberg

Kleine hotelsWeer vandaag13°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Neckartal Heidelberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Neckartal Heidelberg in het Nederlands

Dicht bij de stad, rustige straat.

Jenny
21-2-2011

Net hotel .Nette kamers. Vrij strak en zakelijk. Schoon.

Santair keurig. Prima voor een overnachting,als je kort in de stad moet zijn.

Ontbijt prima.

Gereisd alleenreizend in februari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neckartal Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neckartal Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.