Hotel Marriott Heidelberg

Hotel Marriott Heidelberg

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Heidelberg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marriott Heidelberg in het Nederlands

kerst tijd

jan
20-1-2011

perfect hotel. zwembad , sauna, lekker ontbijten, groot bed , leuke bediening. niet al te ver van het centrum . 1 nadelen ;prijs van een biertje in het hotel . niet doen dus .

Gereisd met partner in december 2010

heerlijk hotel

eelco en tess
24-2-2009

heerlijk hotel om een paar dagen in heidelberg te verblijven. we hadden een mooie suite met een prachtig uitzicht op de neckar. het personeel was zonder uitzondering geweldig. als we daar weer eens in de buurt komen zullen we zeker terug gaan.

Gereisd met partner in februari 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.