Hostel Jugendherberge Heidelberg

Hostel
7,3

3 reviews over Hostel Jugendherberge Heidelberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Netjes en schoon, naast de dierentuin!

Relin
26-7-2010

Hier meerdere malen verbleven en altijd was het prima in orde. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn wel beter (1x een 2-pers kamer gehad, was zo groot als een bal zaal!), maar in het oude gedeelte is het ook niet slecht. Ontbijt is prima in orde. Niet heel uitgebreid, maar je moet dan ook rekening houden met het feit dat je in een hostel zit.

Meestal wel vriendelijk personeel aan de receptie, maar één keer een chagerijn gehad. Kan gebeuren. Hostel ligt wel wat ver van het centrum, maar de bus stopt bijna voor de deur.

In 2008 hier een week geweest i.v.m. studie. Bestaat uit een oud en nieuw gebouw.

Alleen de nieuwe kamers zijn aan te bevelen. Goed ontbijt en desnoods diner tegen lage prijzen. Makkelijke busverbinding met het centrum van Heidelberg. Vergeet het kasteel en het oude historische centrum niet te bekijken.

Uitstekende prijskwaliteitverhouding

dongstra
2-12-2009

Levendige sfeer, direct naast de dierentuin gesitueerd. Prima ontbijt. Uitstekend alternatief voor een hotel op weg naar Zuid-Italie of de Balkan.

Zeer gezellige pizzeria op 300 m.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jugendherberge Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jugendherberge Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.