Hotel Heidelberg

6 reviews over Hotel Heidelberg in het Nederlands

Redelijk

Henk,
21-8-2018

Prima ligging tov Altstad, schone kamer. Gedateerd.

Gereisd met partner in augustus 2018

rustig hotel en hartelijke ontvangst

ria verhaeghe
26-2-2010

buiten het centrum van Heidelberg, maar vlak bij de tramhalte waar frequente

verbinding is.

Zeer vriendelijk personeel, ruime, nette kamer(met terras besteld) en uitgebreid ontbijt.

Tweemaal het avondmaal genomen, dat

doorsnee goed was.

Gereisd met partner in februari 2010

Mooi doorreishotel

Familie Koolschijn
26-12-2009

Wij hebben dit hotel geboekt voor een nachtje op doorreis naar Oosternrijk. Daar was niets op aan te merken, de kamer was ruim en schoon, mooie douche, en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Van de omgeving hebben we niet veel gezien, omdat we echt op doorreis waren en het de dag van aankomst min 15 graden was. Ook 's avonds gegeten in het hotel, dat was niet super maar wel prima. Vanuit het hotel zit je zo weer op de snelweg, dus dat is ook gunstig.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

2008

Erg leuk hotel, gratis parkeren, fijne kamer, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Het hotel ligt vlakbij een eindpunt van de tram, waarmee je binnen 10 minuten in het centrum zit, parkeren van een auto is in het centrum erg duur.

Gereisd familie in mei 2008

Prijs-kwaliteit niet echt top

Jenny
14-3-2008

Prijs-kwaliteit niet echt top.

de kamers zijn super alleen de ligging was een stuk minder .voor de rest vriendelijk personeel.

Gereisd familie in februari 2008

Erg goed hotel, gelegen in een buitenwijk van Heidelberg. Maar door de tram, die vlakbij het hotel zijn eindstation heeft, ben je zo in het centrum van Heidelberg. Ttam rijdt elke 10 min.

Erg vriendelijk personeel, goed ontbijt en mooie kamer en badkamer. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Heidelberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.