Camping Heidelberg

11 reviews over Camping Heidelberg in het Nederlands

Mooie doorreis camping.

E.Elenius
14-7-2017

Camping is eenvoudig. Aardig personeel. Auto kan aan de caravan blijven. Wij stonden aan de rivier. Sanitair oud maar schoon.Bushalte voor de camping en zo in het mooie centrum van Heidelberg met zijn kasteel en oude panden en gezellige winkelstraat met veel eetgelegenheden. Broodjes op de camping te bestellen.

Oude reviews (archief)

De camping ligt tussen een drukke weg en de rivier de Neckar.

Met een bushalte voor de camping de ideale locatie om de stad Heidelberg te bezoeken. De camping heeft erg verouderd sanitair (wel goed schoon) en receptie.

Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Camping is ideaal als je op doorreis bent om 1 of 2 nachten te overnachten.

Gezellige warboel.

Thea
6-8-2016

Camping aan de Neckar. Plaatsen met stroom. Grasveld zonder stroom, waar iedereen zijn eigen plekje mag zoeken. Vriendelijke beheerders. Sanitair redelijk nieuw, weinig ruimte om je handdoek en/of kleren ( droog) op te hangen. Handig dus om tasje mee te nemen. Broodjes kunnen besteld worden. Kortom leuke niet te dure camping.

Basic voorzieningen, veel verkeerslawaai

Reinoud
    21-2-2016

De camping is gelegen aan de rivier de Neckar en is niet met zijn tijd meegegaan. Het is een groenstrook langs een doorgaande, provinciale weg. Het sanitair is erg basic en sterk verouderd, maar alles wat je nodig hebt (douche, wastafel en toilet) is aanwezig. Veel geluidsoverlast van de weg waar de camping aan ligt. Je kunt hier ook alleen contact betalen. Deze camping is een goede uitvalsbasis om Heidelberg te bezoeken, maar verder heb je op deze camping niets te zoeken.

Beetje vreemd maar wel ok !

Jaap
    15-8-2015

Je denkt eerst "waar zijn we nu weer terecht gekomen" maar als je goed kijkt valt het wel mee. Het is niet echt een camping maar meer een stuk grond langs het water waar iedereen kan staan waar hij wil maar de mensen zijn vriendelijk, alles kan, zoek maar een plek en zoek het uit ! Sluit je elektra aan en maak er wat leuks van is zo'n beetje het idee. Later heb ik slechtere campings voor meer geld bezocht dus achteraf viel deze nog wel mee. Wifi is goedkoop ( €1 voor 6 uur) Zo goedkoop heb ik het niet meer gevonden ! Bier is koud, bediening vriendelijk, bus voor de deur en 4 haltes verder ben je in de stad. (TIP: koop een dagkaart = billiger ! )

Vreselijk, dit is geen camping

Jane
    27-6-2015

Dit verdient niet het predikaat camping. Het is een toiletgebouw en een groenstrook aan het water, dat is de camping. Met douchen geen privacy, voor deelt kan iedereen je zien. Receptie en eetgelegenheid stinken muf en zeer veróuderd. Het eten was wel lekker en de receptioniste vriendelijk. Voor overnachtingsplek nog te slecht, veel lawaai van de grote weg er tegen over en we konden niet eens de luifel uitdraaien we stonden langs een muur en op de weg.

Verrassende Camping

Teun
    21-7-2014

Wat een camping! ik was met vrienden op de camping maar het kan ook heel goed voor gezinnen. Een hele complete camping voor jong en oud. Zelden zulk sanitair gezien, het restaurant zou een sticker moeten krijgen en het animatieteam is zeer verrassend (Japans). Zeer ruime plekken die veel gezelligheid bieden maar ook zeer zeker privacy.

Camping Heidelberg zullen wij niet snel vergeten.

Wij hebben op deze camping 1 nacht doorgebracht op onze doorreis naar Zwitserland. Het was erg druk en je kon je caravan alleen overdwars parkeren tussen de andere caravans en campers in. Dus luifel opzetten was sowieso niet mogelijk en je hebt dus ook geen privacy. Plekken waren nog geen 20 vierkante meter. Verder stond het gras en onkruid erg hoog dus 's ochtends is alles nat.

Het sanitair was gewoon smerig, geen wc brillen en achteraf bleek ik ook nog eens per ongeluk (erg slecht aangegeven) op een chemische toilet stortplaats te zitten. Dit moet chemisch afgevoerd worden en het chemisch toilet mag vanuit milieu technisch oogpunt niet via het gewone riool afgevoerd worden. Camping voldoet dus niet aan de milieu eisen.

De douches zagen er ook niet schoon uit en ook daar had je geen privacy (dunne tussenschotten en zelfs een douche zonder schotje).

We waren dus blij dat we de volgende dag weer verder konden trekken en doen deze camping dus ook nooit meer aan.

op weg naar huis wilden we een paar dagen bij Heidelberg blijven.

We konden alleen tegen de muur de caravan zetten omdat de grond erg nat was.We konden de luifel niet opzetten daar het anders op de weg kwam .sanitair was erg schecht qua staat.

We zijn 10 km verder gereden en daar wel een redelijke camping gevonden aan de Neckaroever

Mooie camping langs de oever van de neckar

Frank Schut
    16-8-2006

Mooie camping langs de oever van de neckar. Sanitair is aan vervanging toe,zo douche je gezamelijk wat ook wel weer wat heeft net bivak dus. De bier voorzienig wordt geregeld door Karel,

dus constant koud bier. Voor de rest is het meer een camping voor doorreis en om de stad te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Heidelberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heidelberg scoort een 6.14 uit 10 op basis van 11 reviews.