Hotel Gasthaus Backmulde

Hotel Gasthaus Backmulde

8.4Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Heidelberg

Op vakantie geweest naar Gasthaus Backmulde?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Backmulde voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Gasthaus Backmulde

• 9.13-01-2014

Goede locatie in het centrum van Heidelberg.

Het hotel ligt ideaal in het centrum. Te voet kan je makkelijk restaurants, winkels, oude bruggen en de kabelbaan naar het kasteel bereiken. We hebben hier oudejaarsavond doorgebracht waren met onze kamers met uitzicht op de binnenplaats zeer tevreden. Hoewel Heidelberg in rep en roer stond konden we goed slapen. Onze kamer was mooi groot en schoon. Er was echter geen kluisje en het bed was slechts 1,50 meter breed. Bij zo een grote kamers kun je makkelijk een groter bed neerzetten en het comfort voor de gasten aanzienlijk verbeteren. De badkamer was mooi groot en modern ingericht. Op de kamer waren er gratis en redelijk snelle wifi. Het ontbijtbuffet was erg goed en uitgebreid. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We kunnen dit hotel prima aanbevelen.

Gereisd in januari 2014

• 8.03-11-2013

Beste locatie in het oude centrum en rustig.

Het hotel ligt midden in de oude binnenstad en het is rustig. Parkeren: in de binnenplaats van het hotel zijn er weinig parkeerplaatsen, allemaal erg krap. Alternatief: P8 parkeergarage, tegen betaling en op loopafstand. Het ontbijt is uitgebreid en zeer gevarieerd in een gezellige ruimte van het hotel. Mijn kamer was geweldig, zo ook de badkamer met zicht op de binnenplaats.

Gereisd in november 2013

• 9.18-10-2013

Midden in het oude centrum, maar toch rustig geleg

Een typisch stadshotel; de plus van het Backmulde is de ligging in het oude centrum, de rust, die je er 's nachts hebt; de kamers lijken verschillend te zijn qua grootte; vorig jaar hadden we een duidelijk grotere kamer dan dit jaar; de inrichting is vrij eenvoudig maar goed genoeg, het ontbijt is zeer goed en overvloedig en de service is zeker ook erg goed. Er zijn weinig parkeerplaatsen, dus is het beter in één van de nabijgelegen parkeergarages te parkeren (€12/24 uur).

Gereisd in oktober 2013

• 8.01-10-2013

Centrale ligging.

Het hotel ligt in een zijstraat, in de directe omgeving van de voetgangerszone. Wij hebben dit hotel bezocht in het kader van het oudestadsfeest en hebben een rustige kamer gekregen:-) de kamer (nummer 21) was geweldig en schoon. De badkamer klein! Ontbijt voldoende. Hier de enige kritiek: men moest wachten 15-20 minuten op een ei wachten, omdat bij elke bestelling het ei apart gekookt wordt. Verder ruime keuze. Personeel erg aardig! Weinig parkeergelegenheid (geen reservering). Dichtstbijzijnde parkeergarage: P 8 (tegen betaling). Voor ons volgende bezoek aan Heidelberg is dit hotel zeker een van de keuzes!

Gereisd in oktober 2013

• 8.06-09-2013

Zeer goede ligging in het centrum van Heidelberg.

Het hotel heeft een zeer goede ligging - bijna in de voetgangerszone. De kamers aan de achterkant zijn rustig. De baas is zeer goed in de omgang en het personeel is heel vriendelijk. Er zijn een aantal goedkope parkeerplaatsen - onder het motto: wie eerst komt. De volgende keer graag terug naar Heidelberg.

Gereisd in september 2013

0 tips over Hotel Gasthaus Backmulde