Hotel Garni Kurpfalzhof

Kleine hotelsWeer vandaag11°1°
Hotel Garni Kurpfalzhof
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Kurpfalzhof voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Garni Kurpfalzhof in het Nederlands

Super comfortabel

Gaby
4-9-2016

Dit hotel is zeer geschikt als overnachtings hotel voor mensen op doorreis. Daarnaast leent het zich uitstekend om de stad Heidelberg te bezoeken. Leuk gelegen aan de rand van de stad en vlak bij het plaatsje Schwetzingen. Daar kan men heerlijk eten en genieten van Schloss Schwetzingen met zijn prachtig aangelegde tuinen. Per fiets is het prachtige Rijn-Neckar gebied goed te verkennen. Al met al redenen genoeg voor een langer verblijf in dit heerlijke hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit, allervriendelijkste eigenaar Volker en zijn vrouw.

Gratis fietsen werden ter beschikking gesteld en we kregen een kamer met extra kamer voor een kinderbed. Ontbijt is uitstekend!

Wij hebben 3 overnachtingen geboekt. Twee dagen zijn we fietsend (met de gratis fietsen!) naar Heidelberg gegaan in minder dan een halfuur enkele reis. Goede fietspaden. Hotel heeft geen restaurant, maar dat vonden wij geen gemis, omdat de oude binnenstad van Heidelberg volop goede restaurants heeft. Heidelberg is een mooie, gezellige studentenstad! Verder hebben wij Legoland vanuit deze locatie bezocht (2 uur rijden).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima hotel

P. de Vos
26-2-2013

In februari hebben we hier 6 overnachtingen geboekt. Beslist geen spijt van. Prima en zeer schoon hotel, ruime kamers met koelkast, grote flatscreen t.v. en een ruime badkamer. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die bij het ontbijt een praatje met je komen maken. Zeer rustig gelegen aan een doorgaande weg naar Heidelberg. (+/- 6 km.). Absolute aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2013

Heerlijk hotel!

len en jan
12-10-2012

Goed verzorgd hotel. We waren hier een nacht op doorreis. Heerlijk terras waar we s avonds hebben gezeten. De eigenaar wijst je waar de koelkast is, je doet een euro in een potje en pakt een biertje! Goede kamers met horren voor de ramen. Wij zijn in Schwetzingen gaan eten, heel leuk plaatsje op 5 minuten rijden. Groot plein daar met restaurants. Heidelberg schijnt ook heel leuk te zijn, helaas hadden wij geen tijd om daarheen te gaan. Ontbijt prima verzorgd. Heerlijk rustig gelegen, en toch vlakbij de doorgaande weg.

Gereisd met partner in september 2012

Ons beste doorreis hotel.

Herman
14-4-2011

Geweldige kamers, prima ontvangst en perfect ontbijt. Geen minpunten. Komen hier op doorreis naar Zwitserland zeker weer.

Gereisd met partner in september 2010

zeer goed hotel

Brigitte
9-8-2010

goede service, goed ontvangst, mooie omgeving.

Wel auto nodig, ongeveer 7 km van het centrum

Gereisd met partner in augustus 2010

Heel erg goed.

Wilbert en Hetty Barten
23-7-2010

Een erg goed hotel. Het ligt ongeveer 8 km buiten de binnenstad van Heidelberg, weliswaar aan een doorgaande weg, maar daar heb je niet echt veel last van.

Er is goede parkeermogelijkheid en de eigenaren zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben hier eerst 1 nacht overnacht en mochten de auto gratis laten staan tijdens onze fietstocht langs de Neckar. Op te terugweg hebben we hier weer overnacht. De eigenaar weet erg veel van de omgeving en wat er allemaal te doen is.

Het ontbijtbuffet is prima verzorgd. Verschillende soorten brood, vleeswaren, kaas, fruit yoghurt. De bedden zijn van een goede kwaliteit en de kamers zijn erg schoon.

Met de fiets is het ongeveer 35 minuten naar Heidelberg. Voordeel is dat je geen parkeerproblemen hebt in de stad en ook geen milieu vignet nodig hebt.

Wij vinden dit echt een aanrader en keren zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Goed hotel, kregen een kamer waar we onze dochter apart neer konden leggen zodat ze niet last van de tv zou hebben als ze sliep, prima geregeld! Dus eigenlijk een kamer met 2 slaapkamers. Ook hebben ze hier appartementen die nog vrij nieuw zijn, geen ervaring hiermee maar zag er ook erg goed uit! De hotelkamers zijn ook prima, alleen misschien wat gedateerd. Als het hoogzomer is kan het er wel erg warm zijn vanwege erg warme dekens en ontbreken van airco. Sateliet-TV met meer dan 1000 tv-zenders! Ontbijt uitstekend geregeld, een goed familie-hotel, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Kurpfalzhof in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Kurpfalzhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.