Hotel Die Hirschgasse

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Die Hirschgasse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Die Hirschgasse in het Nederlands

Dat het een hotel was met een rijk verleden, werd ons al meteen bij aankomst verteld. Ook dat het restaurant gesloten was. Hadden we liever van tevoren geweten. We kregen een kamer op zolder, naast de liftschacht (k.216). Ongelooflijk wat een kabaal die oude lift maakte. Overigens mankeerde er van alles aan het onderhoud: los hangende wandlamp, kapotte lampekappen, verstopte wastafel. Naast het bed was zo weinig loopruimte dat je, door het schuine dak, je hoofd stootte als je je bed uit kwam. Ook had het bed zo'n hoog kopbord dat je niet bij de schakelaars van de bedlampjes kon komen! Echt slim. Douchen moest je in de badkuip, maar staan kon je niet in die kuip door het schuine dak. Zitten was ook een probleem doordat er voortdurend kokendheet water op je benen bleef lopen. En een douchegordijn ontbrak zodat alles drijfnat werd. Met flesjes shampoo en doucheschuim werd merkwaardig zuinig gedaan. Kortom: wat een armoe voor zoveel geld!

Gereisd met partner in augustus 2018

2008

heel goed

Kristien Fonteyne
21-8-2008

Service was goed, mooie kamers en het personeel was heel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Die Hirschgasse in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Die Hirschgasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.