Appartement Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse

Appartement Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse in het Nederlands

Heerlijk overnachtingshotel

eshadejonge
26-4-2014

Op doorreis naar Italie hebben wij hier overnacht. We hadden met ons vieren een fantastisch ruime kaner/apoartement. Heerlijke bedden. Goed ontbijt. Zou hier zo een tweede keer weer naar toegaan.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Rustig, fantastisch en schoon appartement

Marjolein Gronloh
7-8-2010

Ruim en schoon appartementen complex in een buitenwijk van Heidelberg.

Het centrum van Heidelberg is makkelijk te bereiken met tram 5, ongeveer 10 minuten lopen van het appartement. Kaartjes voor de tram zijn bij de halte (automaat) te koop.

In de buurt van het appartement zijn een paar goede restaurants.

Ontbijt was heerlijk.

Het enige min puntje is dat de afgesloten parkeerplaats te weinig ruimte heeft (7 plaatsen) en wij hebben dus in een zijstraat moeten parkeren.

Het Hockenheim circuit is ongeveer 20 minuten rijden vanaf appartement.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement info

• AdresMühltalstr. 41 69121
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Deutscher Kaiser Hotel & Boardinghouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.