Wellness hotelWeer vandaag15°5°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Heidelberg voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Crowne Plaza Heidelberg in het Nederlands

Prima hotel op perfecte ligging

Jack
24-5-2013

Dit hotel ligt pal naast de gezellige, levendige altstadt: prima dus. Het hotel zelf is keurig. Aardige kamers, goede restaurants, uitgebreid goed ontbijtbuffet. Een aanrader voor een city trip

Gereisd met partner in mei 2013

goede ligging, schone kamers

annet van minkelen
4-9-2010

Mooie kamer, ontbijt duur €20.00 pp. Je kunt op 100 meter heerlijk ontbijten voor de helft of bij het bakkertje broodjes kopen. De kamer van onze vrienden was niet schoongemaakt, nadat ze om schone handdoeken hadden gevraagd werden ze echter niet gebracht. Tevens hadden zij en wij een 1-persoonskamer (dus klein). Er was bij aankomst ook maar 1 badjas, 1 kussen etc. Het uitchecken op zondag duurt zeer lang omdat er maar 1 medewerkster in de receptie stond te helpen, stonden een half uur in de rij!!!!!!! Al met al door die klachten van ons hoefden we niet de parkeerkosten te betalen. Heidelberg is een aanrader, wat een leuke stad met dito mensen!!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Uitstekend hotel!

Carlo
13-8-2010

Crowne plaza is een uitstekend hotel. We hebben hier een aantal dagen verbleven. Zeer ruime kamer. Goede service. We hadden inclusief ontbijt geboekt en dat was echt een uitstekend ontbijt! Veel keuze en ze hadden wel alles liggen wat je bij een ontbijt verwacht. De afstand van het hotel naar het centrum van Heidelberg is goed te doen, het is 5 minuten lopen. Enige nadeel van het hotel is dat het parkeren niet gratis is. Dit kost 19 euro per dag. Dat is natuurlijk geen service. Voor de rest is het hotel absoluut aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldig hotel!!!

Marleen
10-8-2009

Heel mooi hotel. Kamer en badkamer heel mooi, netjes en schoon! Van de mogelijkheid tot koffie en thee drinken op de kamer hebben we heerlijk gebruik gemaakt. Omdat we geen uitgebreide ontbijters zijn, geen ontbijt erbij geboekt, maar 's morgens aan de overkant van de straat een lekker vers broodje gehaald. Heerlijk gezwommen in het binnenzwembad. Vriendelijk personeel. Heel dichtbij het centrum. Kortom absoluut een aanrader! Ga er zeker nog een keer weer heen.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

topper

Margaritha en Bettie
5-9-2008

wij zijn 29 augustus voor 2 nachten hier geweest.

Ik kan niks anders zeggen dat het erg goed was.

ik zit zelf in de hotellerie en ben dus zeer kritisch.

de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam,bar goed eten en vriendelijke bediening,restaurant zeer goed en het ontbijtbuffet is zeer verzorgd.

zeker een aanrader voor diegene die Heidelberg wil bezoeken

Gereisd met partner in augustus 2008

Zeer verzorgd en uiterst chique

slot
3-6-2008

Zeer verzorgd en uiterst chique. Mooie kamer goede bedden en geen lawaai. Op je kamer kun je koffie of thee zetten. Niet ver van het centrum. 5 minuten. uitstekend ontbijt buffet. Het is wel duur. Maar ja het was echt verwennen.

Gereisd met partner in juni 2008

2007

Heerlijk luxe hotel vlak bij het centrum van Heidelberg. Ik kom hier alleen zakelijk en voor dit hotel hoef je jezelf niet te schamen als je hier met klanten verblijft.

Goede bar, mooie kamers en zwembad met sauna.

Gereisd zakelijk in januari 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.