3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Heidelberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel B&B Hotel Heidelberg in het Nederlands

Precies goed voor ons

Rina,
28-6-2017

Wij hebben hier 2 nachten geslapen op doorreis naar Italië. En dat was uitstekend. De kamers zijn wel erg klein, maar alles is aanwezig en het is er schoon. Het ligt een beetje op een bedrijventerrein, maar er zijn wat eetgelegenheden op loopafstand en de bus naar de tandradbaan voor het kasteel ligt op de hoek. Dus je zit zo in het centrum. Keurig ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Heidelberg in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Heidelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.