Hotel Altstadt

Kleine hotelsWeer vandaag29°13°
Hotel Altstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Altstadt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Altstadt in het Nederlands

Prima ligging, amateuristisch hotel

H
11-9-2012

Altstadt Hotel Heidelberg (D) ligt in een zijstraatje van voetgangerszone Haupstraße. Prima ligging v altstad dus, met parkeergarage 4 vlakbij, die 24/7 bruikbaar is. Li voorsorteren, al ligt de parking rechts. Gerenoveerd onopvallend herenhuis m 4/5 verdiepingen, zonder lift, geen garage. (Ernaast is Hotel Goldener Rose, maar dat is het dus niet!) Kamers individueel aangepast aan beschikbare ruimte, met nieuwe badkamers. Nieuw meubilair, vaste vloerbedekking, vrij schoon en keurig, ruimte per kamer verschillend, v groot naar klein. Goede douche, open kasten, niet overal een kluisje, gratis. Gordijnen te dun om daglicht te weren, stevige bedden, 2x 1pers.. Ontbijt inclusief, goed, in kleine ruimte. W-LAN/Wi-Fi is duur, 5 EUR p/d. Laat arriveren kan niet, dan glazen tussendeur op slot, niemand bij receptie. Met sleutel, geen probleem, vergeten, ai. Bedrijf doet amateuristisch aan. Niet alle creditcards worden geaccepteerd, check website. Restitutie ?. Kan beter.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altstadt in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.