Hotel Alter Kohlhof

2008

zeker aan te raden

fam M. Herremans
1-10-2008

persoonlijke bediening, vriendelijk, met humor.

wij waren er een weekend in sept.2008 met kinderen en kleinkinderen

Gereisd familie in oktober 2008

Leuk hotel

ajr.buitelaar
28-1-2008

Leuk hotel. Ligt boven Heidelberg tussen bos en weide. Nette en ruime kamersm iets gedateerd. Lekker eten. Het ontbijtbuffet is lekker met een gemiddelde keus, het diner kan van de kaart en is goed. Het beste kenmerk van het hotek is de ligging. We waren er in de zomer van 2007.

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alter Kohlhof in Heidelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alter Kohlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.