Sorteren

Reviews over Heidelberg

Voor herhaling vatbaar

M Bruntink
    7-10-2017

Een hele relaxte stad met mooie uitzichten. Leuke restaurantjes en leuk dat mensen veel buiten de deur ontbijten.

Authentieke stad

Ger KH
    29-7-2017

Heidelberg is een van de weinige steden in Duitsland die ongeschonden uit de 2e wereldoorlog is gekomen. Daarom veel authentieke gebouwen in de Altstadt. Ook de sfeer is fijn, veel terrassen en een lang voetgangersgebied met niet alleen maar winkels van grote ketens. Rondrit door de stad is de moeite waard. Je komt langs plekjes die je anders niet zo gauw vindt. Ook is het mogelijk om een rondvaart op de Neckar te maken.

Mooie stad

Rina
    28-6-2017

Mooie stad voor een 1 of een paar dagen. Kasteel is een echte aanrader.

Super leuk

Jess
    24-5-2016

Super leuk stadje, veel te zien, schitterende burcht, rit met de bergbahn voor het uitzicht, het historische centrum. Er hangt een leuke vakantiesfeer, net of je ergens heel ver weg bent. Goed bereikbaar met de trein. Er is vrij veel te doen, ik was er maar 2 dagen wat te kort was helaas, maar er zijn zeker mogelijkheden voor 3 dagen. Ook de boottocht over de rivier is wel leuk al zijn er veel sluizen, maar onderweg zie je o.a. kasteeltjes en mooie huizen.

Leuke driedaagse

Leb
    1-1-2016

Genoeg te doen in de stad en omgeving, leuke citytrip. komen nog eens terug

Heidelberg scoort een 8,8 uit 10, op basis van 55 reviews