We hebben een aantal aanbieders voor Gütenbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gütenbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Gütenbach

Prima voor een weekendje weg !

Simon,
    18-10-2016

Geboekt via veiling. Gunstig geprijsd, dus verwacht geen superdeluxe 5 sterrenhotel. Zoals Joke, de eigenares, het noemt: oud en kneuterig. Dat neemt niet weg dat de ontvangst met koffie hartelijk is, de kamers warm en ruim met een heerlijke douche, en Joke zorgt voor een meer dan prima ontbijt ! Vanuit dit gasthaus kun je prima uitstapjes maken naar Basel, Freiburg of Stuttgart. Bij terugkomst zorgt Robert voor de warme maaltijd, € 14,00, en dan krijg je een goed stuk vlees met een aardappelgerecht en groente. Een aanrader dus als je er even een paar dagen helemaal uit wilt zijn maar je ook niet al teveel geld kwijt wilt zijn!

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische plek 👍🏻 Gatshaus post in Gütenbach

Elly adamse. En John charmant,
    19-9-2016

Lang weekend daar geweest , we zijn super hartelijk ontvangen door Joke en Robert ( eigenaren)

Geweldige mooie kamers, uitgebreide douch!!

Heerlijk ontbijt echt uitgebreid!!

Ook het avond eten gewoon uitstekend 👍🏻 met veel zorg bereid!!

Alles was echt super de.ligging alles makkelijk te bereiken vele fantaschtise plaatsjes erg veel te zien!!!

Gewoon geweldig!!!

Echt een aanrader voor ieder!!! Zoveel voor weinig geld😋

Wij gaan er zeker weer naar toe!!

Joke en Robert heel erg dank voor de fijne dagen die we mede jullie in Gütenbach en omgeving hebben beleeft

John en elly

Gereisd met partner in september 2016

Gastvrij

Ina Tessemaker,
    11-11-2015

In oktober 3 nachten hier gelogeerd.

Zeer gastvrij ontvangen door Joke.

Mooie,ruime kamer met een luxe douche.

Heerlijke ontbijt prachtige omgeving en 's avonds super gezellig met andere gasten en met Robbert en Joke.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima adres

Wil Rosendahl,
    17-9-2015

Gasthauspost Post in Gütenbach is een oud Gasthauspost, waar op de kamer niks van te merken is. De ontvangst was hartelijk! Wij hadden een grote, mooie zonnige kamer. Heerlijke bedden en zeer luxe douche!! Een prima ontbijt en ook 's-avonds een heerlijke maaltijd. Je kunt niet kiezen, maar laat je verrassen. Robbert kookt heerlijk!

De natuur is prachtig in het Zwarte Woud, maar ook de gastvrijheid van Joke en Robbert worden door ons zeer gewaardeerd!

Gereisd met partner in september 2015