Reviews over Gutach

Een schitterend hotel, een prachtige locatie

Peter van Dijk,
    10-5-2017

Wij moeten eerlijk zeggen alles was eigenlijk top, het enige min puntje vond ik de menukaart, daar had wel iets meer keus mogen zijn

Hinterschlauchbauernhof is fantastisch

O. Kruijsen,
    9-1-2017

Wij hebben hier vakantie gevierd van 30 december tot en met 6 januari 2017. Een volledig nieuw appartement. Ruime slaapkamers. Erg mooie badkamer en een zeer ruime woonkamer met volledig ingerichte keuken. Hele aardige mensen en veel te doen in de omgeving. Kinderen kunnen paardrijden en bij de dieren kijken. Ideaal plekje voor gezinnen. Ook zeer geschikt voor mensen met allergieën.

Erg warm

DN,
    17-8-2016

We hadden kamer 217, naast de lift en het trappenhuis, boven de ingang. De kamer heeft een halletje met een open doorgang naar het slaapgedeelte, het zou zeer prettig zijn als er een (schuif)deur in gemaakt wordt. Dat zou al veel geluidsoverlast schelen. Kennelijk stond de verwarming op vol vermogen, het was er ongelooflijk warm. Tot slot verbleef er helaas ook nog eens een zeer lawaaiige Italiaanse familie met kinderen, waarmee gerust keihard ruzie gemaakt werd, bij het ontbijt en in de gangen.

We hebben wel lekker gegeten en de bediening was vriendelijk.

Mooi hotel!

Robin,
    2-5-2016

Op doorreis last minute gebeld voor een hotelkamer. Omdat wij met zijn viertjes zijn vroegen wij om een familie kamer, wij kregen als voorstel 2 kamers met tussendeur en dit was dus top geregeld. Een geweldig hotel en zeker ****

De lift is ultra ultra (1m2) klein en daar wil je met 4 mensen niet in staan. Heb je moeite met trap lopen en zijn kleine ruimtes niet je ding? Kijk dan even verder of vraag naar een hotelkamer op de 1e verdieping. (Er zijn er drie).

Een fijn (tussenstop) hotel wanneer je in 2 dagen via Duitsland (Moulouse) naar Italië of Zuid Frankrijk wilt reizen. Ook voor een vakantie een prima plek!

Mooi hotel, heerlijk diner en uitgebreid ontbijt

olderswww,
    16-9-2014

Hotel ligt tegen een bosrand van een gebergte aan. Goed verzorgd hotel. Wij hadden een standaard 2-pers. kamer met balkon. Bedden waren goed.

Heerlijk geslapen. Avond eten erg uitgebreid en culinair. Ontbijt ook erg uitgebreid, warm en koud. Scramble eggs, spek, worstjes, eitjes, joghurt, div. soorten cruesli / muesli, vele soorten beleg, lekkere specialiteiten van de omgeving, verschillende soorten broden, broodjes etc. Veel keus dus.

Personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Dit is ook een Motorvriendelijk Hotel. Grote parkeerplaats vanaf balkon te zien.

Gutach scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews