Camping Winkelbachtal

6 reviews over Camping Winkelbachtal in het Nederlands

rustige camping mooi groen

Afke
9-8-2019

Na 2 weken op een drukke camping in Italië voelde het hier echt als een verademing, rust, ruimte en groen om je heen. De camping ligt een paar kilometer van de snelweg. We hebben zelf een plekje uitgekozen. Je kunt op het veld beneden blijven bij het sanitairgebouw, maar iets verder is een veld waar je mooi uitzicht hebt en wij stonden daar helemaal alleen. Schitterend sanitairgebouw. De omgeving hebben we even per mountainbike verkend. 800 meter vanaf de camping beginnen allemaal wandelingen en/of mountainbike routes. Op de terugweg zagen we zelfs een vos! 's Morgens werden we wakker van de schapen. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima camping, op heen en terugreis gestaan!

Marja en Wim Clemens
27-6-2016

Vriendelijke eigenaren en geweldig mooi sanitair gebouw! Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. Zeker de moeite waard om terug te gaan!

Gereisd Met partner in mei 2016

Doorreis camping vlak bij de snelweg A8

Jack
19-1-2016

Huidige eigenaren-echtpaar hebben 5 jaar geleden de camping overgenomen. Zij nu met stukken de camping aan het opknappen. Beneden gedeelte nieuw sanitair gebouw gemaakt. overal CEE stopcontact kasten gemaakt. Wij komen hier altijd in de winter op doorreis.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima passantencamping

Anita
14-8-2015

Als je bij de camping aankomt lees je op het bord dat je een plekje mag uitzoeken, de eigenaren komen 's avonds om af te rekenen. Wij konden de caravan aangekoppeld laten, vinden we erg prettig. Het nieuwe ( nog vol in aanbouw) sanitairgebouw was prima. Eigenaren doen dit naast hun baan als "hobby".

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima doorreiscamping

Manon
29-7-2015

Het is een prima doorreiscamping. De ligging is ideaal vlak bij de snelweg! Het sanitair is inmiddels vernieuwd en ziet er prima en mooi uit! Wij komen al een aantal jaren achter elkaar en ieder jaar is er weer iets meer verfraaid! De eigenaren zijn erg aardig en zijn alleen na 17:00uur aanwezig maar je kunt zo erop rijden en een plekje zoeken, 's avonds komen ze naar je toe voor de betaling! Prima!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Aanfluiting, dus vermijden!

Johan
3-9-2013

Waardeloze doorreiscamping. Voor 29 euro (2 volw, 1 kind) krijg je aftands sanitair, en wordt je op een bouwterrein neergezet buiten de eigenlijke camping. Het in aanbouw zijnde bouwsel zou de nieuwe sanitaire voorziening moeten zijn: 'volgend jaar klaar.......'. Gezien de wanorde op de bouwplaats lijkt het eerder een stopgezette bouw als gevolg van ontbrekende financiele middelen. De eigenlijke camping bestaat louter uit vast gasten met bijbehorende bouwseltjes.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of jonge kinderen: forse steile klim naar sanitairgebouwtje. Ook geen water bij kampeerplek, dus veel lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Winkelbachtal in Gruibingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Winkelbachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.