Reviews over Grenzach

Rustig, gastvrij in een dorpje vlakbij Basel

Maria,
    4-6-2017

Het hotel ligt hoog op een heuvel midden in een klein dorpje (buiten Grenzach dus). Direct vanuit het hotel zijn wandelmogelijkheden in de natuur. Voldoende parkeerruimte voor en rond het hotel. Er is een lift.

Het is een oud familiehotel, volledig gerenoveerd. De kamers zijn modern en ruim. Helemaal compleet. Zalig bed en keus uit meerdere kussens. Badkamer is ook ruim. Alles oogt fris en heel schoon.

Het restaurant is voor Duitse begrippen niet goedkoop, maar wel heel erg lekker. Een aanrader! Ontbijt is een uitgebreid buffet. Geen warme gerechten, maar heel veel andere lekkere dingen. Als het mooi weer is, dan kun je ontbijten buiten op het terras.

Veel persoonlijke aandacht. Je voelt je erg welkom. Zo kwam de cheffin bij het ontbijt een bordje net vers geplukte aardbeien brengen.

Een aanrader. Heel fijn als je zakelijk in Basel moet zijn en rustig wilt overnachten met een vakantiegevoel.

Zalig design hotel in buurt van Basel

Maria,
    22-5-2016

Ruime modern ingerichte kamers in rustig bijgebouw achter hoofdgebouw. Uitzicht op huizen en andere gebouwen. Parkeerplaatsen op eigen terrein. Kamer met voldoende werkruimte, stopcontacten en prima wifi zowel in kamer als restaurant als tuin. Inchecken kan tot laat in de avond. Perfect hotel als je zakelijk onderweg bent. Met de auto ben je in een paar minuten in Basel. Zalig uitgebreid ontbijt met veel verse producten, eigerechten worden vers bereid. Restaurant is behoorlijk duur.

Goed hotel voor bezoek aan Basel

Yvonne Graafsma,
    5-5-2016

Hotel Eckert verraste ons met design inrichting en grote gastvrijheid. Prima ontbijt, Michelin diner. Ook waren we blij met de gratis leenfietsen. Hiermee fietsten we naar de Vitra Campus en het centrum van Basel.

Rustig hotel, een aanrader

roland_thys,
    13-5-2014

Ideaal voor een tussenstop.

super

rene,
    26-7-2013

Super hotel met zeer vriendelijke mensen. Voor prachtig toeren ligt het mooi centraal.

Grenzach scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews