Gasthof Gasthof Löwen

Gasthof
Weer vandaag26°
Gasthof Gasthof Löwen
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Löwen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Gasthof Löwen in het Nederlands

leuk hotel dichtbij Europapark

ingridw
21-8-2016

ligging is super, ongeveer 5 min. rijden met de auto naar Europapark. Echt een Duits hotel , we hadden een familiekamer met een stapelbed voor de kids. netjes maar echt authenthiek, alles grenen houten. ontbijt was ook goed verzorgd en gratis parkeren bij het hotel. ideaal voor een uitstapje naar het pretpark Europapark

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Degelijk Duits Gasthof

fhabots
25-2-2014

Op een paar kilometer van Autobahn 5 ligt midden in Kappel het Gasthof Loewen. Het is een degelijke Duitse Gasthof met een dito keuken. De muren zijn niet heel dik, dus enige geluidsoverlast is onvermijdelijk, maar het is een prima, en qua prijs/kwaliteit uitstekende, overnachtingsmogelijkheid voor een tussenstop naar Zwitserland of een bezoek aan het Europapark

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gasthof Löwen in Grafenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gasthof Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.