Pension Gästehaus Feldbergblick

PensionWeer vandaag22°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Feldbergblick voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Gästehaus Feldbergblick in het Nederlands

Fam. Hogendorp en Visser
15-9-2016

Zeer goed bevallen. Prijs kwaliteit uitmuntend. De eigenaren zijn heel erg gastvrij en vriendelijk en geven je echt een gevoel dat je welkom bent. Ontbijt is zonder meer goed te noemen. Nette kamers met heerlijk bed. Vanuit Grafenhausen is het mogelijk om veel uitstapjes te maken. De eigenaren geven leuke tips om wat te kunnen doen. Zeker een aanrader voor een verblijf van meerdere dagen. Wij gaan zeker terug.

Duitse degelijkheid !

mevrouw De Sy
6-3-2013

Zonder veel franjes, maar desalniettemin uitstekend !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Feldbergblick in Grafenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Feldbergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Feldbergblick scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.