Vakantiepark Familienferienhöfe Grafenhausen

Wat een heerlijke week!

Fam. Pelgrom
12-1-2016
  • Activiteiten8

Het park is een jaar geleden door de Fam. Tschorn gekocht en ze zijn druk bezig met het renoveren en opknappen van de huisjes, het hoofdgebouw en alle andere zaken die bij het park horen.

We hebben een heerlijke week gehad met oud en nieuw 2015 / 2016. Het huis was mooi opgeknapt en de houtkachel was een belevenis op zich. Zelf hout halen, hakken, het vuur aanmaken en zorgen dat hij blijft branden. Super!!! De kids vonden het ook geweldig.

Helaas was er geen sneeuw, maar desondanks was er heel veel te doen in de omgeving. De mooie uitstapjes naar Badeparadies Titisee, Kletterwald Feldberg, Hasenhorn Coaster Todtnau, Modelspoorbaan, Minigolf. Het was teveel om op te noemen. Ook het vervoer met bus en trein zit bij de prijs in en normaal gesproken ook de skiliften, maar dat was nu dus helaas niet het geval.

Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen, want ook in de zomer is de omgeving prachtig om te zien!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

perfect in de natuur

blokker
31-12-2010
  • Activiteiten8

centraal gelegen midden in de natuur overal dichtbij

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

zeer eenvoudig park verouderd

dirk-otto.kaal
13-5-2010
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

een zeer eenvoudig park dat is gedateerd pas op! verwarming aleen op hout, geen tv en radio erg basic ingericht! weinig lekkere zitjes of bakstel in de huisjes geweldig beheerders echtpaar die alles wil betekenen voor zijn gasten wilt U hier verblijven op een beter niveau boek dan een van de 3 ferienwohnungen in het hoofdhuis! leuke omgeving veel tezien en iedeaal wandelgebied op loopafstand lekkere, gemoedelijke en betaalbare restaurants ook voor de vegetariche liefhebber en kinderen veel is mogenlijk leuke extra: na het betalen van de ,,kurtax"heeft U vrij reizen met het regionale openbare vervoer, een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

2008

wat een leuk park

noekie
19-8-2008
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

het park is erg leuk, maar wel beetje simpel, de huisjes hebben geen tv en er is ook geen bank om op te zitten, je moet dus gelijk aan de tafel zitten, verder is het huisje wel erg groot, het terras bij de huisjes is best klein, s'avonds is het best koud om nog eventjes lekker buiten te zitten, want het park ligt boven op een berg. in de buurt zijn veel dingen te doen voor jong en oud, maar je moet zowiezo naar freiburg en basel gaan. en ook de titisee is voor iedereen leuk met zijn winkeltjes, het handige van het park is dat je gratis met de trein en bus mag zodat je maar weinig met de auto rijdt. kortom genoeg te doen voor iedereen.

Gereisd Familie in juli 2008

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Familienferienhöfe Grafenhausen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Familienferienhöfe Grafenhausen in Grafenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Familienferienhöfe Grafenhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.