Reviews over Glottertal

Heel goed!

Anita,
    26-7-2018

Rustig gelegen. Heel goed ontbijt!! Je kunt in Dentzingen de trein naar Freiburg nemen

perfect, voor herhaling

Philippe,
    22-9-2016

prima ontvangst,

mooie, propere kamer,

rustige kamer gevraagd en gekregen,

lift,

gezellig terras

Wat hebben wij genoten

Jos en Tanja Walters,
    15-5-2016

We zijn hier al meerdere keren geweest en elke keer voelt het als thuiskomen.

Je wordt hier echt als gast behandeld. De kamers zijn onlangs vernieuwd, werkelijk top, wij hadden kamer 8 aan de achterkant van het hotel heerlijk die beek elke dag.

Was een ruime kamer, mooie badkamer (dubbele wasbak) en een heel mooi groot balkon met hangstoel en bankje. Het bed was heerlijk mijn echtgenoot had deze zo mee willen nemen.

Het ontbijt voldoet aan alle eisen een uitstekend ontbijtbuffet.

fantastisch de bediening en de maaltijden

TINO,
    14-11-2015

Zoals beschreven was het gerenoveerd en modern uitgevoerd maar wij zaten op de tweede verdieping en het kamertje was wel krap , het balkonnetje was 1,5 m breed en 0,80 m diep er stond een soort klaptafeltje met twee stoeltjes aaneen je kon er wel met twee naast elkaar zitten maar je kon met je voeten geen blijf , ofwel onder je stoel ofwel ze in de kamer laten hangen over de dorpel wat wel wat ongemakkelijk was , het bed stond aan een kant te dicht tegen de muur ong. 30 cm er stond een klein laag tafeltje en één zeteltje met een te lange zitting zodat je niet tegen de rug kon leunen iets dat na een half uurtje toch wel pijnlijk was in de rug ofwel moest je op bed zitten met dezelfde pijnlijke rug , de badkamer(tje) was 0,90 m diep en 2,5 m breed en daarin stond een moderne douche een dubbele lavabo(tje) en een hang-wc wel allemaal heel proper onderhouden elke dag, het personeel was super vriendelijk alsook de gastvrouw , elke maaltijd je zelfde tafel met naam op en gevarieerd menu .

Redelijk goed

Angélique,
    4-9-2015

Wij zijn hier 4 nachten geweest, de kamer was prima met balkon en goede bedden.

Badkamer klein maar schoon. Geen airco op de kamer; het was behoorlijk warm toen wij er waren waardoor de ramen opstonden en we nogal last hadden van het verkeer. Het hotel ligt namelijk aan een doorgaande weg.

Ook minder prettig is dat het hotel pal naast de kerk ligt met een kerkklok die iedere ochtend om 6.00 uur begint te luiden en dat ieder kwartier!

Het onbijt was uitstekend, volop keuze. Het diner hebben we 2x gebruikt en ook dat was goed.

Het inchecken was niet erg vriendelijk, ze hadden geen tijd voor ons, we kregen de sleutel en moesten later maar terugkomen voor meer informatie.

Glottertal scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews