Hotel Schwarzwaldhotel

Hotel Schwarzwaldhotel
8,4

13 reviews over Hotel Schwarzwaldhotel in het Nederlands

aangenaam hotel met centrale ligging

tony, 6-8-2014

hotel is goed gelegen om het Zwarte Woud te verkennen. Ruime parking/kamer in orde / gezellig restaurant.

Wij hadden familiekamer die zeker ruim genoeg is. Vriendelijke service in het restaurant en aan de receptie.

Minpuntje : wij vroegen een reisstekker voor de stopcontacten maar die bleek niet voorhanden te zijn. Zwembad was out of order wegens werken.

leuk hotel

Meertens, 22-7-2014

zijn er geweest van 19/7 tot 21/7. er was bij aankomst een defect aan het zwembad maar we kregen gratis pasjes voor het publieke zwembad aan de overkant van de straat. Het ontbijt is redelijk uitgebreid. kamers waren perfect in orde, geen opmerkingen aan. Vriendelijk personeel. Het historische stadje was leuk om te wandelen. Vooral bij restaurant Michelangelo geweldige service en heel lekker eten en niet duur.

Aanrader voor iedereen die daar op vakantie wil gaan.

.Geen 4 sterren waard

Evi, 17-7-2013

De kamers zijn simpel ingericht, ruim en proper. Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. Wat het eten betreft, in buffetvorm, is er weinig variatie. Het ontbijt is steeds hetzelfde, en sommige broodjes waren niet vers. Wat het avondeten betreft, ook niet veel variatie. Wat zij het voorgerecht noemen is slechts enkele soorten rauwkost. De soep was ok. Het hoofdgerecht was ook best lekker. Het nagerecht is ook elke dag nagenoeg hetzelfde. Voor mij is dit hotel slechts 3 sterren waard, al is de prijs ook redelijk laag in vergelijking met andere 4 sterren hotels.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwaldhotel voor je op een rij gezet:

Degelijk hotel op wandelafstand centrum gengenbach

Samuel Frans, 14-7-2013

Modern hotel,goede verhouding prijs kwaliteit. Ruime kamers,grote parking en goed eten. Offenburg en Freiburg zijn gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken.

Echt vakantie !!!

J-M, 12-9-2012

Een ruim en verzorgd hotel op een ideale ligging. Warenhuis op 200m, station op 3 min. wandelen, de historische stadskern ook. Kamers zijn zeer ruim zoals ook de gangen. De familiekamers zijn net appartementen, maar er zijn er maar vier. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden zijn prima, rijkelijk ontbijt en avondbuffet met altijd keuze uit 2 vleessoorten en 1 vissoort. Indien je behoefte hebt aan speciale voeding , bv. glutenvrij, lactosevrij..., is dat geen probleem. Het zwembad is niet zo groot (ong. 10 op 5 m), maar wel in orde. Het wordt ook wel gebruikt voor revalidatie en zo, maar dat is vooral in de voormiddag.

Een hotel voor herhaling vatbaar, want wij waren hier in 2010 en 2011.

Prima hotel helaas diner in HP ondermaats

sylvia, 9-6-2012

Hotelkamers en service is prima, ontbijt ook zeer lekker en uitgebreid maar helaas is het diner in half pension zeer eenvoudig, mag allemaal niet te veel kosten.

Uitstekend hotel

KARINVANVELTHOVEN, 4-5-2012

Prachtig hotel, 1 km gelegen van Gengenbach.

Stadje is gemakkelijk te bereiken, langs een rustige weg naast het water.

Ruime, propere kamers met een ruime badkamer die voorzien is

van alle faciliteiten, ruime douche.

Vast internet in de kamer, bureau en zithoekje aanwezig.

Terras met tafeltje en 2 stoelen.

Lekker, uitgebreid ontbijt.

Zeer lekker avondeten, soms menu, soms in buffetvorm.

Vriendelijke, behulpzaam personeel.

Minpuntje: zachte matrassen en plat hoofdkussen

Ideale plek

Willy, 6-10-2011

Wij verbleven 5 dagen (4 + 1 gratis) in dit hotel. Het ligt langs een vrij drukke weg, maar dit levert geen hinder op, omdat de kamers naar de andere (zuider)kant gelegen zijn. De parking is zeer ruim; de ontvangst is hartelijk, met een welkomstdrankje. Onze fietsen mochten we binnen, aan de achterinkom, stallen. De kamers zijn zeer ruim en netjes. Het ontbijtbuffet was zéér uitgebreid en vers. Het avondeten werd in september opgediend aan tafel. Het was lekker en genoeg (soms wel wat zwaar). Als er grote groepen verblijven kan het natuurlijk wel luidruchtig zijn. Enig minpunt: de dekbedden die in de kraaknette overtrekken zaten waren wel erg vuil!

Het gezellige, historische centrum ligt vlakbij. Zeer veel wandel- en fietspaden die goed zijn aangeduid en er staan regelmatig rustbanken. Aanraders zijn een wandeling door de wijnvelden en een fietstocht langs de Kinzig-rivier.

Wij kunnen een weekje in dit hotel aan iedereen aanraden!

Goede prijs kwaliteit verhouding

jozef, 21-8-2011

Hotel is goed gelegen in Gengenbach (net buiten het centrum maar via de voetgangersbrug over het water toch heel dicht bij het centrum en het openbaar vervoer).De Konus kaart die je krijgt (gratis openbaar vervoer in het Zwarte Woud) is een pluspunt.

Ontbijt is zeer goed, avondeten is tijdens juli en augustus steeds in buffetvorm. Soms is

er daardoor wat kwaliteitsverlies (uitdroging)

Uitstekend hotel en goed gelegen

roland_thys, 14-6-2011

Vriendelijk onthaal en personeel. Goede liggin : vlakbij Gengenbach centrum en het station. Ruime parking. Mooie kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwaldhotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwaldhotel in Gengenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwaldhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzwaldhotel scoort een 8.35 uit 10 op basis van 14 reviews.