Vakantiehuis Agnes Moser

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Agnes Moser

• 9Bep Reinders11-09-2013

geweldige vakantiewoning

Vakantiehuis Agnes Moser in gengenbach is een geweldige kleine vakantiewoning met echt alles wat een mens nodig heeft , een fantastich compleet ingerichte keuken, een heerlijke badkamer, en een leuke zitslaapkamer,en wat er leuk is een heerlijke tuin. Mevr.Moser is een superaardige gastvrouw die alles voor haar gasten overheeft.

Gereisd met partner in juli 2013

0 tips over Vakantiehuis Agnes Moser