We hebben een aantal aanbieders voor Gengenbach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gengenbach voor je op een rij gezet:

Reviews over Gengenbach

Heerlijk om hier een paar keer per jaar te zijn.

kmmhartog_1
    19-12-2014

Een heerlijk altstdje waar je ontspannen op een van de terrasjes lekker koffie of een biertje kan nuttigen. Steenvast voor ons een of twee maal per vakantie in Zell am Harmersbach, waar we dan in het stadtcafe capusino nemen met overheerlijk vers gebakken taart en dan naar Gengenbach te gaan, daar nemen we daar op een binnenplaatsje een heerlijke flammekuche. Ook andere stadjes in de buurt, ik denk aan Haslach, maar ook Offenburg is een mooie stad om een halve dag door te brengen. Voor de Kerst is het ook stikgezellig op de verschillende Kerstmarkten inbovengenoemde stadjes. In Gengenbach is dan het stadhuis een grote advendkalender waar elke dag een nieuwe afbeelding verlicht wordt achter een raam ronduit schitterend.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi stadje

Jan
    16-3-2013

Weer zo'n mooi oud stadje vol met vakwerkhuizen die je overal in het Zwarte Woud kan vinden. Het heeft een mooie Stadskerk St. Marien en enkele fraaie stadspoorten. Heel fotogeniek is de Engelsteeg. Let ook op de fraaie wandschilderingen die je op sommige gevels ziet.

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Klein stadje

KARINVANVELTHOVEN
    4-5-2012

Volg de stadswandeling, dan kom je op verschillende plaatsen zoals kleine steegjes. Vlak voor de trappen aan het stadhuis, is tussen de keikopjes een klein plaquetje geplaatst. Deze plaquetten moet je volgen, soms een zoekwerk omwille van de grootte. Niet vergeten ook de bezienswaardigheden te bekijken tijdens de wandeling.

Gereisd Met partner in Mon Apr 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een nog niet ontdekte parel in het Zwarte Woud

sofie
    31-8-2010

Gengenbach is een typisch stadje in het Zwarte Woud dat nog niet is ontdekt door het massatoerisme. Echt een aanrader! Je kan er de lekkerste Italiaanse ijsjes eten op het marktpleintje voor heel weinig geld!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Zeer netjes en goed beleid

Caroline
    5-4-2010

Wat opvalt in deze gemeente is de netheid, alles tip top in orde, mooi onderhoude, overal zitbanken, goed uitgestippelde wandelpaden, mooie verlichting 's nachts, veel groen etc! Het toerisme beleid is hier perfect, op 1 punt na: alles staat beschreven in het Duits (niet in Frans of Engels, hoewel de Franse grens niet ver weg is). Verder een aanrader, zeker een bezoekje waard (enkele dagen, geen week)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010
Gengenbach scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews