Appartement Villa Natalia Apartments & Studios

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag1°-5°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Natalia Apartments & Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Natalia Apartments & Studios in het Nederlands

Het verhaal is te lang, maar voor wie wil boeken, bedenk je goed! De gastgever is onbeschoft & onvriendelijk, hij houdt zich niet aan afspraken. Je moet meteen vooraf contant betalen en daarna zul je hem ook niet meer spreken. Wij hebben gevraagd of we het appartement eerst mochten bekijken, dat vond hij echt belachelijk. Toen al aangegeven dat het appartement niet conform boeking was, hier had hij wel een smoes voor. Een kwitantie krijgen voor het betaalde geld was een heel karwei. Foto's op site van de touroperator zijn bedrieglijk. Wat we hebben geboekt hebben we niet gekregen. Keuken stelt niets voor, je kunt hier echt niet koken. De afzuiging is zelfs een gat in het plafond gevuld met een doek. De koelkast is een veredelde koelbox.

Prijs is teveel voor wat je krijgt. Gastgever durft zelf achteraf aan te geven bij de touroperator dat we niet zijn komen opdagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Natalia Apartments & Studios in Friedrichshafen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Natalia Apartments & Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.