Hotel Traube am See

3 reviews over Hotel Traube am See in het Nederlands

Prima hotel

Madeleine-C2
31-12-2015

Hebben hier voor een week een superior kamer geboekt. Was een geweldige grote schone kamer met zitgedeelte. Naast de badkamer een apart toilet, heerlijk balkon met parasol en uitzicht op het meer en Zwitserland. Badjassen en handdoeken in een tas voor de spa (naakt) of zwembad gebruik. Personeel is vriendelijk en service gericht. Wat ook fijn is het inpandige garage. Hotel ligt in wijkl Fischbach

Bij het ontbijt buffet raak je niet uitgekeken wat ze allemaal aanbieden. Perfect. Door de vele wespen kon je niet op het grote terras kon ontbijten. De bar is ongezellig pal bij de receptie maar bij het restaurant kan je prima eten. Wel wat aan de prijs

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen gescheiden door een rustige weg. Beide gebouwen liggen aan de zijkant aan de drukke B31. In het Stammhuis zijn er kamers grotendeels zonder balkon en er is geen lift. Hier is ook het restaurant met terras en dit gedeelte in het zwembad (ook ondergronds te bereiken via de spa) en een sportruimte. Huis Seeblick (het nieuwe gedeelte) is de garage, receptie, lift, ontbijtruimte en kamers met balkon. Let wel op waar de kamer ligt die je geboekt heb vanwege het balkon. Bij de kamers aan de rustige weg heb je met balkondeur open last van de zeer drukke B31 en de mensen op het terras en weg kijken op de balkons .Er is ook een grote zonweide met totaal geen schaduw. De kleine parasols die er zijn heb je niets aan. Wij waren er met de hele week 35 gr. dan wil je wel onder een boom of grote parasol zitten. Helaas is er geen airco op de kamer maar de temperatuur was redelijk in de kamer.

Ondanks de enorme warmte hebben wij ons in het hotel en rondom de Bodensee ons prima vermaakt en komen we weer in deze omgeving dan beslist dit hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

mooi hotel

Coen
31-7-2014

prima hotel met goede faciliteiten en prima service.

Gereisd Met partner in juli 2014
2008

Goed hotel

Norbert
16-7-2008

op zakenreis in hotel Traube am See terechtgekomen. Ligt in een zijstraat van een zeer drukke doorgaande weg. kamer was in orde (soort maisonette) en zeer ruim. Restaurant aan de overkant van de zijstraat. Eten en bediening was prima. Bar in het hotel sfeerloos.

Gereisd Zakelijk in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Traube am See voor je op een rij gezet:

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traube am See in Friedrichshafen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traube am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.