Hotel Ringhotel Krone

4 reviews over Hotel Ringhotel Krone in het Nederlands

Slecht geslapen

Norbert
23-10-2016

Ruime luxe en schone kamer. Uitgebreid ontbijt.

In het donker toch wel even moeilijk te vinden omdat de navigatie op een gegeven moment niet verder aangaf. Nog net op tijd om de laatste parkeerplaats achter het hotel te pakken.

Kamer aan straatkant boven ingang. Rumoerig door rokersplek 's avonds en

's ochtends weer vroeg wakker door de kerkklokken.

Genoeg restaurants in de nabijheid van het hotel.

Fred manders
2-8-2015

we zijn hier nu al een paar keer (5) geweest en dit is werkelijk wat gastvrijheid inhoud, top lokatie en een uitzonderlijke service

Topklasse hotel, 4 sterren zeker waard

Fam. Heijkamp
9-8-2009

Degelijk, mooi, goed onderhouden en een zeer goede service. Prima (familie)kamers en een restaurant wat met mooi weer ook buiten open is. Prima zwembaden binnen/buiten en wellness. Het meer is op ca. 10 minuten rijden. Gratis parkeren, mini golf, kegelen en Internet. Voornamelijk oudere bezoekers (eind juli 2009) dus heerlijk rustig

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Krone voor je op een rij gezet:

Prima hotel met gunstige centrale ligging

Brigitte van de Pas-van Blerck
23-5-2007

Prima hotel met gunstige centrale ligging. De hal werd ten tijde van mijn bezoek verbouwd dus dat gaf wat extra last om de ingang te vinden. Verder alleen maar positief

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Krone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Krone in Friedrichshafen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Krone scoort een 8.83 uit 10 op basis van 5 reviews.