Hotel Lauterbad

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag8°2°
Hotel Lauterbad
9,4

2 reviews over Hotel Lauterbad in het Nederlands

Prima hotel voor door de week

Peter
2-9-2009

Zijn hier vier dagen geweest in laatste week van augustus 2009. Het is een hotel liggend in het bos op 30 minuten wandelen van Freudenstadt centrum. Je hebt een schitterend uitzicht met mooie vergezichten als je de kamer met balkon kiest in het hoofdgebouw. Onder in het hotel heb je een knusse sauna en je kan voor gerudeceerd tarief gebruik maken van een groot wellness landschap met buitenbad in een nabijgelegen hotel van dezelfde eigenaar. Kies niet voor een weekend verblijf omdat ze tot ver in 2010 elk weekende een bruiloft hebben geboekt. Het ontbijt is ruim voldoende en het avondeten is van super kwaliteit, hoewel je ook in de omgeving in diverse restaurents voortreffelijk kan eten.

2008

Een top hotel !

Linda
24-9-2008

Wij zijn hier al tweemaal geweest, eerst in junior suite (kamer nr 19) in juli 2007 en in september 2008 (kamer nr 18, ruimere junior suite). Dit hotel staat bij ons op nr 1 binnen Europa. Schitterend sauna/zwemcomplex in de natuur gelegen. Badmantels/saunahanddoeken op de kamer aanwezig. A la carte diner beviel ons beter, 5 gangen half pension diner was iets minder qua uitvoering, alles bij elkaar toch een 8. Maar bij à la carte kan je desgewenst voor 2 gangen kiezen, maar wel datgene waar je die avond trek in hebt. Ook lunch prima, heerlijk vers gerookte forel in zijn geheel, super. Kamers zeer ruim, m.n. nieuwe kamers/junior suites. Zie ook de site. Attent personeel. Vanuit hotel wandel je zo het bos in. Kortom, een echt verwenadres!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lauterbad in Freudenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lauterbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.