Hotel Zur Sonne

3 reviews over Hotel Zur Sonne in het Nederlands

Gewoon prima

Harmen
5-9-2011

Op terugreis vanaf Rome in dit hotel/gasthaus geslapen. Voor 35 euro had ik een eenpersoonskamer met prima bed. Verder was er een wc en douche en een kleine kleuren tv. Ook nog een prima ontbijt inbegrepen.

Dat er wat rommel van de eigenaren in de gang staan stoort mij totaal niet. Dit heeft juist zijn charme. Als je dit allemaal niet wil dan moet je naar het Hilton gaan en ook Hilton-prijzen betalen. Ik was zeer tevreden!

Rij dan maar door naar huis!

Debora1812
6-7-2010

We wilden vorig jaar niet meteen vanuit Italië door naar huis, dus we boekten een overnachting in zur Sonne. Het is juni en er is niemand in het dorp, alles is dicht, om in te checken moesten we bij het prive verblijf aankloppen. Geen terrasje, niks te beleven en drankje pas te krijgen na een uur of 16:00. Avondeten was op zich wel aardig. De privé rommel ligt door het hele pand heen. De man was vriendelijk en we hebben goed ontbeten, al wilde de vrouw des huizes niet dat je aan een bepaalde tafel ging zitten(waarom?).

Het leek wel een spookstad, de volgende keer rijden we wel in 1 keer door naar Nederland!

Leuk B&B op doorreis

Spruijt
27-8-2009

Wij hebben in deze B&B geslapen op doorreis terug van onze vakantie in Zwitserland. Niet duur, zeer goede ligging naast de snelweg, erg rustig in leuk dorpje en vriendelijk personeel. De kamer was niet erg bijzonder, maar wel schoon. Het ontbijt was prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Sonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Sonne in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.