Camping Tunisee

26 reviews over Camping Tunisee in het Nederlands

Fijne overnachtingscamping!

Bas en Sas
29-7-2017

Camping gebruikt voor overnachting. Wij arriveerden rond 16.00 uur en er was nog volop plek op het doorreisgedeelte. Intake door jong stel. Duidelijke uitleg over de tijden en regels. Regels waren overigens niet anders dan op andere campings. Ons werd een ruime plek toegewezen, waarbij de auto aan de caravan gekoppeld kon blijven. Ivm het slechte weer in die nacht, geen overbodige luxe. De camping ligt rond een meer waar in gezwommen kan worden. Op een apart gedeelte kan men met behulp van een kabelbaan (dus geen motorboten) waterskieen. Was leuk om naar te kijken. Bij het doorreisgedeelte stond een klein toiletgebouwtje. Deze was schoon. Op ongeveer 150 meter lopen stond het grotere toiletgebouw. Volgens ons was het allemaal nieuw. Ik telde bij de "heren" zeker 10 douches met lekker warm water en deze waren net als de toiletten ruim en schoon. Bij de kiosk nabij de receptie was een klein terras voor een biertje of fris en daar kon je brood bestellen wat de volgende ochtend vanaf 08.00 uur opgehaald kon worden. Wij hebben 's avonds lekker gegeten in het restaurantje naast de kiosk. Goed voor een eenvoudige maaltijd (friet met schnitzel oid) tussen 10 en 15 euro. Bij camping, kiosk en restaurant alleen vriendelijke en gastvrije medewerkers getroffen. Geluid van de snelweg op de achtergrond aanwezig, maar wij hebben er geen last van gehad. Het grote voordeel is natuurlijk dat je weer snel op de snelweg zit. Wij geven deze camping een dikke voldoende en zullen bij gelegenheid weer op deze camping overnachten. Prijs: caravan, 2 volw., electr. 25 euro.

Matthias

Sehr unfreundlicher Besitzer und Autobahnlärm
17-7-2017

Der Badesee ist schön gelegen. Nur die nahe Autobahn ist leider nicht zu überhören. Auch nachts nicht.

Leider sind zudem die Besitzer nur solange freundlich, bis Reklamationen aufkommen oder ein Kunde nicht ihrer Meinung ist.

Als ich beim auschecken erwähnt habe, dass eine Dusche defekt sei, wurde ich gleich zusammen geschissen, was mir einfallen würde dies zu behaupten.

Es wäre nie etwas bei Ihnen kapput hieß es.

Schade so geht man doch nicht mit konstruktiver Kritik um.....

Tussenstop camping.

E.Elenius
14-7-2017

Vlakbij de snelweg en bij meer. Voor een nacht prima. Vooraan is ook voor trekkers en achteraan vaste campinggasten. Wel wat gedateerd maar redelijk schoon. Zijn wel van de regels. Denk om de mittagsruhe tussen 13 en 15 uur. Erg belangrijk daar. Voordelig geprijsd. Broodjes zijn s' morgen af te halen. Restaurant nivo snackbar. Auto kan aan de caravan blijven. Prijs prima.

Fantastische doorreis camping

Edwin
21-8-2016

Wij waren op weg naar Italië en we hebben hier één nacht gestaan.

Camping ligt op 5 minuten van de snelwegafslag, maar wij hebben er totaal geen last van gehad; je hebt het niet in de gaten dat de snelweg er ligt.

Hele vriendelijke ontvangst. De caravan kon achter de auto blijven staan op een ruim grasveld, ideaal. Wij betaalden € 25 voor de nacht (plek, 2 personen, stroom), ook prima dus.

De camping ligt aan een meertje met een waterskibaan. In het water lag ook zo'n groot springkussen/klimding. Een grasveldje als 'strand'. Zoals gezegd zijn we er maar één nacht geweest, maar ik denk dat we er ook best een week door hadden kunnen brengen, zo gezellig zag het er wel uit.

Restaurant bij de camping hebben we niet uitgeprobeerd, wel in de kiosk wat frisdrank gekocht. (2x 1 liter sinas voor € 7,50, vonden wij behoorlijk duur...)

Sanitair was goed in orde, netjes. Ook de staat van de camping was netjes.

Dus prima doorreisplek en misschien zelfs ook nog voor een leuke vakantie, maar dat kunnen we nu nog niet goed inschatten.

nooit meer

wursten
26-6-2016

komen met 35 graden aan op de camping onze [oude] labrador had het erg warm de camping ligt aan een meertje wij zijn helemaal naar achteren gelopen waar niemand was hebben haar daar aangelijnd laten zwemmen toen we terug kwamen op de camping werden we er nog net niet van de camping gestuurd maar we mochten dit echter nooit weer doen het personeel is zeer onvriendelijk je wordt gewoon afgesnauwd.het sanitair is van voor de oorlog van de 8 douches doen het er maar 6 dat voor z'n groote camping wij komen hier nooit weer

nooit meer

Ad
21-6-2016

Camping dicht bij snelweg, goed hoorbaar. Maar 1 sanitairgebouw, dus ver lopen. Geen waterkranen op camping, daar moet je voor naar sanitairgebouw. Restaurant heeft uitgebreide kaart, maar biefstuk was niet te eten, verschrikkelijk taai.

Was volgens personeel normaal dat er pezen dwars door het vlees lopen. Deden er dus niets aan.

Is dus laatste keer voor ons.

Prima camping voor doorreis

Familie van Tol
26-8-2015

Wij hebben hier 1 nacht gestaan met onze caravan Ligt 5/10 min van de snelweg. Vriendelijk ontvangst en mochten snel naar de plek rijden waar de caravan gewoon aan de auto kon blijven.

Toiletten en douches prima voor 1 nacht. Meer erbij is ook lekker ter verkoeling. Inloop in niet erg makkelijk voor hele kleine kinderen, maar hadden wij geen last van.

Je kan er ook duiken of waterskiën (op een baan).

Zou er voor 1 nacht zeker weer heen gaan.

Prima overnachtings camping.

J
9-2-2015

Deze camping gebruikt om te overnachten op onze terugreis vanuit Italië. Na veel minder goede recenties te hebben gelezen best een beetje huiverig. Maar het is ons reuze mee gevallen! Snap alle negatieve reactie's niet goed. De camping lagt dicht bij de snelweg. Caravan mag aangekoppeld blijven staan. Sanitairgebouw zag er prima uit. \douches waren wat gedateerd, maar er waren er genoeg en ze waren schoon. Toiletten idem. Was allen eindje lopen. Achter het 'restaurantje waren ook toiletten, dit was dichterbij. Wij vonden het een prima camping om te overnachten en zouden dit hier zeker vaker doen.

ligt op korte afstand van de snelweg... dat is makkelijk.. je mag je caravan aangekoppeld laten dat is ook handig.. maar het sanitair is echt verschrikkelijk. Daarnaast is de camping echt een camping voor vast gasten. Als je enkel doorreist is het ok, maar een vakantie hier doorbrengen adviseer ik niemand.

Mooie camping voor op doorreis

Cajanita
19-8-2014

Camping Tunisee is een leuke gastvrije camping met lekker restaurant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tunisee in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tunisee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tunisee scoort een 6.06 uit 10 op basis van 26 reviews.