Hotel Mercure Freiburg Am Münster

Hotel Mercure Freiburg Am Münster
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Freiburg Am Münster voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Mercure Freiburg Am Münster in het Nederlands

Centraal gelegen

Roy
2-10-2016

Het Mercure hotel ligt zeer centraal, op 5 minuten lopen van de Dom.

De kamers zijn erg ruim en ook de badkamer is groot.

Het ontbijt is helemaal goed, met veel keuze en zeer vriendelijk personeel.

Internet op de kamer werkt goed.

Parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel, maar is met 19 euro per nacht wel duur.

Er zijn betere alternatieven.

Geert
17-5-2016

Ligging is vlak bij stadskern maar anderzijds ook vlak bij de invalswegen voor uitstappen. Het ontbijt was zeer compleet en de ontbijtruimte was ruim en comfortabel. Het personeel aan receptie was nu niet bepaald sympathiek te noemen. De kamer was te bekrompen voor drie personen. De parking is noodzakelijk maar duur en het tarief aan de receptie is pas interessant bij combinatie vóór 9u wegrijden en na 18u aankomen.

Wir verbrachten unsere Mädelswochenende im Mercure und können es nur weiter empfehlen. Liegt super zentral, Tiefgarage am Hotel (kostenlos) dabei.

In nicht mal 5 Minuten ist man mitten im Geschehen, man halt quasi alles vor der Haustüre.

Zimmer ist sauber, allerdings überall Teppich, kein Balkon, Fenster kann man nicht ganz öffnen nur kippen.

Das Badezimmer ist allerdings Top! Sehr hell, Große Bade/ - Duschwanne, mit Glasabtrennung, sehr sauber, großer Spiegel, alles gefließt, guter Wasserdruck und man bekommt Duschgel und Shampoo jeden Tag.

Leider kein Kühlschrank/ Minibar um Getränke kalt zustellen, man kann sich aber 24 Std mit Snacks und gekühlten Getränken gegen Gebühr in der Lobby selbst bedienen.

Am Ende jeden Flurs ist ein kleiner Raucherbalkon, wer empfindlich ist, sollte um ein Zimmer in Fahrstuhlnähe bitten dann hat man den Rauchgeschmack nicht, den Fahrstuhl hört man nicht.

Doppelbetten sind mit 190 x 170 sehr schmal, aber sehr bequem.

Es gab einen LED Fernseher mit deutschem TV. Leider kein Save.

Personal ist freundlich. Frühstück war uns mit 16,80 € zu teuer. Man kann aber ganz toll in Freiburg selbst, entweder in Backshops oder bei traditionellen Bäckereien toll und unter 10 € frühstücken.

Für ein Wochenende total empfehlenswert, es liegt total zentral und das Preisleistungsverhältnis stimmt.

Mooie stad, goeie ligging!

josjoyce
11-7-2013

Dit hotel ligt midden in het centrum van Freiburg, wat een prachtige stad bleek te zijn. We zijn er op doorreis naar Italie blijven slapen, met onze twee kinderen op 1 kamer. Ruimte genoeg en een airco, ideaal. 's Avonds gegeten bij de chinees er tegenover, die niet duur was. Het ontbijt in het hotel was geweldig, er was genoeg en veel te kiezen. Personeel in het hotel was bijzonder servicegericht en aardig (zoals eigenlijk vrijwel overal in Duitsland)

Vanuit de parkeergarage kun je direct met een lift naar je eigen etage, ideaal met bagage.

In Freiburg is wel een milieusticker verplicht. Helaas kregen we die niet voor onze auto, dus we hebben het risico maar gewoon genomen en dat ging goed.

Goed overnachtingshotel!

Eef
14-7-2012

Wij (gezin met 3 kinderen van 8, 11 en 13 jaar) hebben hier 1 nacht geslapen. Ligging is erg goed, midden in het oude centrum. Alles op loopafstand (winkels, restaurants, cafe's). De kamers waren prima, schoon en het ontbijt erg goed. Onder het hotel zit een parkeergarage, waar je voor 12 euro per nacht kan parkeren. In Freiburg is een milieusticker op je auto overigens nu verplicht!

Prima hotel voor tussenstop

famschut
2-8-2011

Wij hebben hier overnacht op onze doorreis naar Italië, dit omdat dit hotel een familiekamer had waar je met z’n vieren op kunt slapen. Plek is geweldig, zeker voor een tussenstop. Auto kun je (betaald) parkeren in onderliggende parkeergarage, tegenover het hotel ligt een prachtig park waar de kinderen kunnen ravotten, ook loop je in een paar minuten naar hartje centrum om wat te eten. Kamer zelf was vrij warm ’s nachts, ontbijt was prima.

Prima hotel

S.A. Dirksma
12-10-2010

Prima hotel voor (in ons geval) een overnachting op de terugweg vanuit Italie. Midden in het leuke centrum, dus een prima ligging als je de stad in wilt. Het is wel aan te raden om qua anakomst en vertrektijd de spits te mijden, want in die spits ben je vanaf en naar de snelweg even onderweg. Het eten in het kleine a la carte restaurant is verrassend betaalbaar (prijsniveau Van der Valk) en erg goed. Het ontbijt is uitgebreid en ook prima. De kamers zijn erg ruim, schoon en netjes maar wel warm. Groot voordeel vonden wij het halletje waar de kamer over beschikt, waar heel goed het babybed (zelf meegenomen trouwens) van onze dochter in paste. Die had dus eigenlijk een eigen kamer. Kortom: een aan te raden hotel.

Super centraal gelegen!

Roy V
10-2-2010

Ik reis veel en weet dat 3-sterren normaal gesproken niet veel voorsteld, maar dit hotel is SUPER.

De kamers zijn zeer ruim, grote badkamer, voortreffelijk en zeer compleet ontbijt. Bediening, receptie en schoonmaaksters zijn heel erg vriendelijk. Qua ligging is dit het beste hotel van heel Freiburg... je steekt de straat over en je staat ín Karstadt, en binnen 2 minuten lopen zit je bij de Dom of in een heerlijk restaurant.

De buitenkant van het hotel is lelijk, en dat verklaart waarom het slechts 3 sterren heeft, want dit hotel is helemaal top.

En de prijs is belachelijk: minder dan 200 euro voor 3 nachten inclusief ontbijt in de vakantieperiode is echt een weggeefprijs.

Geweldig!

Geen super hotel

Sander & Ylenia
28-12-2009

Met twee minuten loopafstand tot de Munsterkathedraal is de lokatie van het hotel voor een bezoek aan de oude binnenstad fantastisch. Maar voor de rest is het een normaal 3-sterrenhotel zonder poespas. De ingang bevindt zich in een galerie en is even zoeken. Parkeren kan in een openbare garage onder het hotel of op straat (gratis buiten kantooruren). Minder vonden we de bedden (klein, ongemakkelijk) en het feit dat we ongevraagd een rokerskamer kregen en eigenlijk bij moesten betalen voor een niet-rokerskamer. Wat ons betreft niet echt voor herhaling vatbaar.

Niet zo schoon

jodi
19-8-2009

Mooi hotel, wat modern oogt midden in het centrum van Freiburg. Kamer was echter niet schoon. Veel haren in badkamer en zelfs op het bedden goed.

Verder prima hotel voor een overnachting onderweg naar huis of je vakantie bestemming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Freiburg Am Münster in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Freiburg Am Münster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Freiburg Am Münster scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.