Hotel Ibis Budget Freiburg Sued

7.2Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Freiburg (im Breisgau)

Op vakantie geweest naar Ibis Budget Freiburg Sued?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Freiburg Sued voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Budget Freiburg Sued

• 7Menno30-10-2016

Ideaal voor op doorreis.

Zowel op de heen als de terugreis naar Italie hier overnacht. Prima hotel. Goede ligging, goedkoop, schone kamers en vriendelijk personeel. Ook het ontbijt is prima. Bedden wel aan de harde kant. Volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Pauline07-08-2015

Net hotel voor prima prijs

Redelijk nieuw hotel dus nog behoorlijk netjes en schoon. Kamers zijn uitstekend ingericht; sliepen met kind (5) op de kamer die verheugd was met zijn hoogslaper boven het ouderbed. Compact maar alles is er; meer dan voldoende stopcontacten, goed lichtplan, aparte wc.

Er is geen bistro/restaurant bij het hotel, maar op 15 min. lopen vind je Hasslers Waldstube. Goed bier en lekkere schnitzels voor een fijn prijsje.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6tim06-07-2015

Voor overnachting oke

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze reis naar Italië. Voor een overnachting is het hotel oke. Het is schoon, heeft een bed en een douche. Bedden zijn vrij hard. Tip: neem je eigen kussen mee.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Jasper11-04-2013

Lekker functioneel overnachtingshotel

IBIS Budget Freiburg is als overnachtingshotel op weg naar Zwitserland of Italië zeer geschikt. Het ligt op 5 minuten rijden van de snelweg A5 en je kunt aankomen zo laat als je wilt: met de code die je gemaild krijgt kun je altijd inchecken ongeacht of de receptie bemand is. Voor een stedentrip is het, mede vanwege de ligging op een bedrijventerrein buiten de stad, ongeschikt. De kamers zijn functioneel en redelijk schoon, hoewel ik bij mijn tweede bezoek aan het hotel een paar vlooienbeten opliep. Ik heb hier twee keer met overnacht met een tussenpoze van vier weken. Toevallig kreeg ik twee keer dezelfde kamer (nr. 217) en was in de tussentijd de tampon die iemand door het afzuigrooster van de douche heeft geduwd, niet opgeruimd. Het hotel maakt niettemin een schone indruk. Het ontbijt is, gelet op de lage prijs, dik in orde.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8anoniem24-05-2011

Budget hotel met kamers met tussendeur

Op doorreis hebben wij hier 1 nacht geslapen. We hadden twee gerenoveerde kamers die verbonden waren met een tussendeur. De kamers zien er veel beter uit dan de oude Etaphotelkamers en de receptioniste was vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Hotel Ibis Budget Freiburg Sued info