Hotel Ibis Budget Freiburg Sued

HotelWeer vandaag21°7°
Hotel Ibis Budget Freiburg Sued
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Freiburg Sued voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Budget Freiburg Sued in het Nederlands

Ideaal voor op doorreis.

Menno, 30-10-2016

Zowel op de heen als de terugreis naar Italie hier overnacht. Prima hotel. Goede ligging, goedkoop, schone kamers en vriendelijk personeel. Ook het ontbijt is prima. Bedden wel aan de harde kant. Volgend jaar weer.

Net hotel voor prima prijs

Pauline, 7-8-2015

Redelijk nieuw hotel dus nog behoorlijk netjes en schoon.

Kamers zijn uitstekend ingericht; sliepen met kind (5) op de kamer die verheugd was met zijn hoogslaper boven het ouderbed. Compact maar alles is er; meer dan voldoende stopcontacten, goed lichtplan, aparte wc.

Er is geen bistro/restaurant bij het hotel, maar op 15 min. lopen vind je Hasslers Waldstube. Goed bier en lekkere schnitzels voor een fijn prijsje.

Voor overnachting oke

tim, 6-7-2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze reis naar Italië. Voor een overnachting is het hotel oke. Het is schoon, heeft een bed en een douche. Bedden zijn vrij hard. Tip: neem je eigen kussen mee.

Lekker functioneel overnachtingshotel

Jasper, 11-4-2013

IBIS Budget Freiburg is als overnachtingshotel op weg naar Zwitserland of Italië zeer geschikt. Het ligt op 5 minuten rijden van de snelweg A5 en je kunt aankomen zo laat als je wilt: met de code die je gemaild krijgt kun je altijd inchecken ongeacht of de receptie bemand is. Voor een stedentrip is het, mede vanwege de ligging op een bedrijventerrein buiten de stad, ongeschikt.

De kamers zijn functioneel en redelijk schoon, hoewel ik bij mijn tweede bezoek aan het hotel een paar vlooienbeten opliep. Ik heb hier twee keer met overnacht met een tussenpoze van vier weken. Toevallig kreeg ik twee keer dezelfde kamer (nr. 217) en was in de tussentijd de tampon die iemand door het afzuigrooster van de douche heeft geduwd, niet opgeruimd. Het hotel maakt niettemin een schone indruk.

Het ontbijt is, gelet op de lage prijs, dik in orde.

Budget hotel met kamers met tussendeur

anoniem, 24-5-2011

Op doorreis hebben wij hier 1 nacht geslapen. We hadden twee gerenoveerde kamers die verbonden waren met een tussendeur. De kamers zien er veel beter uit dan de oude Etaphotelkamers en de receptioniste was vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Freiburg Sued in Freiburg (im Breisgau), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Freiburg Sued zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Freiburg Sued scoort een 7.06 uit 10 op basis van 5 reviews.