Camping am Möslepark

8.4Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Freiburg (im Breisgau)

8.4Fantastisch

Tonen op kaart

22 reviews over Camping am Möslepark

• 2017
    9Milko27-08-2017

Zeer nette camping met helaas (te) kleine plekken

We hebben hier één nacht gestaan, op doorreis vanuit Italië naar Nederland. De camping is goed bereikbaar en prima als doorreiscamping of als Freiburg wordt bezocht. Het sanitair is echt in topstaat, erg nieuw! De gehele camping is goed onderhouden en ziet er goed verzorgd uit. Wij hadden voor 1 nacht een erg kleine plek en ook de rest van de camping had niet veel grote plekken, erg jammer voor zo'n goed verzorgde camping... Op 5 minuten lopen kan een erg leuk restaurant aan een meertje worden gevonden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Prima camping27-07-2015

Geweldige vakantie

Een mooie kleine camping met 80 plaatsen, doorgangs camping, elke dag wisselingen. Op loopafstand ( ca 800 meter) een zeer goede pizzeria Als je van lopen houdt ligt de camping op loop afstand van het centrum van Freiburg. ( ca 4 km) Op de fiets ben je er zo, ca 10 tot 15 minuten. Het is een mooie stad met leuke terrassen en genoeg eet mogelijkheden.

De camping zelf is klein, wat wij fijn vinden. De plekken zijn redelijk. De camping ligt naar een voetbalveld waar de jeugd opgeleid wordt voor de voetbalclub van Freiburg, waar vrij fanatiek gemaaid wordt en verzorging gepleegd wordt mbt het gras. Wij stonden op de uiterste hoek van de camping, een loopje naar het sanitair is dan ca 2 minuten, dus prima! Het sanitair is perfect, keurig schoon, geen douchemunten, netjes, nieuw, fijne harde douchestraal. De plekken om af te wassen zijn perfect en keurig schoon. Alleen bij het sanitair en voor bij de receptie is er gratis wifi.

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk,

Carla

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Erik20-07-2014

Gezellige stadscamping in Freiburg

Keurig onderhouden camping in een groene parkachtige omgeving net buiten de 'altstad' van Freiburg. Voorzieningen als sanitair, gemeenschappelijke ruimte e.d. zijn tip top. Inderdaad zijn de plekken vrij krap bemeten maar door de leuke opzet van de camping niet het gevoel gehad hutje-aan-mutje te staan. Gezien de algehele staat van de camping, zou de kinderspeelplaats wel wat aandacht verdienen...die blijft ver achter (glijbaan in zandbak) bij de rest van de inrichting/aankleding van de camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Nick8909-08-2013

Prima Camping

Prima stadscamping in een mooie omgeving. De camping is klein en rustig en is te gebruiken als doorreiscamping of voor kort verblijf. Het sanitair was iedere dag schoon! Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 7dinie03-08-2013

Goede, leuke sfeer maar erg kleine plekjes

Alles is erg smaakvol aangekleed. Er is ook een complete trekkers keuken/kantine bij. Fijne sfeer. Beetje stedelijk en sociaal. De plekken zijn echter klein en veelal in de volle zon. Voor kindjes is er niets te doen. Voor een paar dagen Freiburg wel heel leuk. Vooral als je een fiets hebt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Sonja18-09-2012

Stads camping

In augustus 3 dagen hier gestaan. Kleine plekken auto staat vlak voor je tent. Wel dicht bij centrum. Sanitair schoon wel kleine WC.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 8connie01-09-2012

Zeer goede passantencamping

Goede passantencamping die we aandeden onderweg naar Italie. Zeer vriendelijke campingeigenaren en fijn restaurantje naast de camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9familie klein16-07-2012

prachtige ligging

wij zijn er ruim n week geweest,prachtig gewandeld. centrum is heel mooi en gezellig,maar wel ver lopen (n half uur) eigenaren super vriendelijk. wij stonden aan de buitenkant met de camper,lekker ruim,nadeel hars uit de dennenbomen ,maar dat is er al weer af. goede doortrek/langere tijd park

Gereisd met partner in juni 2012

• 8ErikvanderHeld21-08-2011

Prima Camping

Heel vriendelijke camping eigenaren. Plekjes niet bijzonder groot maar was prima. s Avonds kan je broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Lekker vers dus. Toiletten waren super netjes. Zijn een complete renovatie ondergaan. Wij zijn lopend naar het centrum gegaan. Was net iets te ver lopen. Ongeveer 3a4 km. Gezellige en schone stad. Groot winkel centrum met supermarkt is vlakbij. Vooral doortrek camping. Maar ook prima om iets langer te blijven! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Ruud18-08-2011

Prima stads camping

Camping ligt leuk, in een park bij de stad Freiburg. De stadi s op fietsafstand, net als een groot zwembad. Het is vooral een doortrek camping. Veel campers, veel auto's met kleine tentjes. Beetje camp en go idee. Eigenaren zijn erg aardig. De plekken vonden we niet echt mooi. Beetje vol gepropt. Bovenaan aan de camping, gelijk rechts bij de ingang vonden we het leukst, daar hadden wij plek 76. Omgeving is prachtig

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

0 tips over Camping am Möslepark

1 vraag over Camping am Möslepark

• Vera, 06-07-2011

Is een milieusticker nodig?

Heb je een milieusticker nodig als je naar deze camping wil en er een paar dagen wil blijven?

dinie, 03-08-2013

Je kunt naar de camping toe rijden zonder milieusticker.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig