Hotel Tannhof

Aangenaam en fijn hotel!

Jo Ella
15-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Tannhof is een fijn hotel. Rustig en mooi gelegen en zeer geschikt voor een (korte) wintersportvakantie. Wij hadden de grootste kamer van het hotel; heerlijk ruim en heel netjes. De badkamer is echter aan de kleine kant. Wanneer deze ruimer zou zijn, was e.a. helemaal perfect. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je voelt je welkom. Het eten is erg goed; een heerlijk ontbijt, soep en koffie/thee met gebak tussen de middag evenals een lekker diner. Alles prima verzorgd! Zwembad en sauna zijn erg fijn, maar mogen iets sfeervoller / comfortabeler zijn. Kortom: een fijne plek om te verblijven! PS Het hotel is niet bedoeld voor gezinnen met kinderen en groepen...

TOPHOTEL!

Peggy De Bie
12-1-2010

Gezellig, charme hotel, buitenkant niets speciaals maar al de rest is gewoonweg uitstekend. Nog nooit ergens zo lekker en verfijnd gegeten. Supervriendelijk personeel. Rustig gelegen. Zeer mooie en ruime kamers.

Spijtig genoeg nemen ze nu geen kinderen meer aan anders ging ik zeker terug. Wij gingen 2 jaar geleden.

2008

fantastische plek

Wieke en Petra
29-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Tannhof in Feldberg/Barental is zeer aan te bevelen. Het eten en drinken is echt super. Vanuit hier kun je mooie wandelroutes lopen,skieen( als er sneeuw is)Uitstekende lokatie voor lekker te genieten. Openbaar vervoer via hotel is inbegrepen

Topper in het Zwarte Woud

Wisuma
20-7-2008

Mooie ligging, vertrekpunten van verschillende wandelingen vlakbij het hotel. Bushalte en station op een paar minuutjes stappen. Hotel, kamers en zwembad kraaknetjes. Ontbijt prima in orde, avondmaal (keuze uit vlees, vis en vegetarisch) elke dag zeer verzorgd, erg lekker en zeker voldoende. Ook voor de kinderen wordt elke dag een gezond driegangen menu samengesteld. Elke dag tussen 14.30u en 16.30u gratis taart met koffie of thee en soep. Een absolute aanrader!!

Uitstekend hotel

Spr
2-7-2008

De service in het hotel is uitstekend. Het eten werkelijk geweldig. Dit hotel verdient absoluut 4 sterren. Als je van rust, natuur en lekker eten houdt ben je hier op de juiste plaats.

Het eten in het hotel was heerlijk! Aangename sfeer, rustig, vriendelijk,...

Mooie omgeving, zelfs in de zomerperiode.

• Ligging t.o.v. pistes9

4 sterren meer dan waard !!! De patron heeft alles onder kontrole en de keukenchef (zijn broer) is een kwaliteitschef .

Ligging : zeer rustig en in nabijheid van vele leuke wandelingen met diverse moeilijkheidsgraden .

We gaan zeker nog terug .

Dus : voor herhaling vatbaar

• Ligging t.o.v. pistes7

Is een prima hotel, prijs kwaliteit is inderdaad een 4 sterren.

Prima Eten (geen duits eten), vriendelijke mensen, kind vriendelijk, verzorgde kamers enkel voor de wat oudere mensen is het wat lastig (geen lift)

Er kunnen mooie wandelingen gemaakt worden vanaf het hotel, goede bewijzerd, wij hebben zelfs nu in de sneeuw de wandelingen gemaakt.

te voet naar de feldberg is ongeveer 6 km. is goed te doen.

Dit wil ik nog even vermelden: v

Quido
14-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit wil ik nog even vermelden: v.a. 14.00u tot 17.00u verkrijg je nog heerlijke soep en lekker gebak met koffie of thee (inbegrepen)

• Ligging t.o.v. pistes9

verwacht geen luxehotel, maar een bediening en eten die vier sterren waard is.

Hotel onlangs nog gerenoveerd met nieuwe ramen en nieuw sanitair, alles zeer netjes en proper

We hebben een aantal aanbieders voor Tannhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannhof in Feldberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannhof scoort een 8.94 uit 10 op basis van 17 reviews.