Gasthof Gästehaus Behabühl

Aanrader!

Nicole
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijke en gastvrije Nederlandse eigenaren. Huiselijke sfeer. Kamer keurig onderhouden. Klassiek Duits ontbijt, van alles ruim voldoende. Prachtige ligging met uitzicht op de omliggende bergen. Bij boekingen vanaf 2 nachten krijg je de Hoch Schwarzwald kaart welke gratis toegang geeft tot bijvoorbeeld de skiliften en het zwemparadijs.

• Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf gehad in een prachtige omgeving met uitzicht op de Feldberg en het dal. Vriendelijke, Nederlandse gastheren die zorgen voor een aangename sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding, inclusief ski-pas. Prima ontbijt, nette verzorgde kamers met heerlijke bedden en douche. Elke dag een opgemaakt bed en schone handdoeken.

Afstand tot de piste met de auto is ongeveer 10 min. Voor het hotel stopt eens per uur een bus die je in ongeveer 15 min naar de piste brengt. Top dat je met de Hochschwarzwaldcard allerlei activiteiten kunt ondernemen zoals een bezoek aan het heerlijke badenparadies. Nog nooit zo een mooi zwembad gezien waar je heerlijk kunt ontspannen. Supermarkt en een goede pizzeria in de nabije omgeving. Je skispullen kun je opbergen in de garage waar je schoenen warm blijven.

Kortom, ik heb een heerlijke wintersport vakantie gehad, zeker een aanrader voor de wintersport liefhebber!

een goede plek om te verblijven

René Swaanen
4-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

de eigenaren doen hun uiterste best om een ieder het naar hun zin te maken

Heerlijke plek

Tamara Verduijn
17-9-2012

We zijn net thuis van een heerlijke week Duitsland.

We hebben een week mogen genieten van de gastvrijheid van Freek en Robert. Je kunt ze alles vragen of ze nog tips voor je hebben om heen te gaan enz. En dat gewoon in het Nederlands heerlijk als je duits slecht is.Ze zoeken het desnoods nog even voor je op op Google. Het ontbijt is heerlijk gewoon de dingen die je nodig hebt geen poespas verder. De kamers zijn schoon en ook daar heb je alles wat je nodig hebt. De omgeving is prachtig overal om je heen bergen. Je krijgt een pas oom gratis met de bus en trein te reizen dus de auto heb je bijna niet nodig alleen om 's avonds te gaan eten. Wij hebben het heerlijk gehad. Bedankt heren en jullie schoonmaakster is ook een top vrouw.

Fantastisch plekje !!!!!!

Josephine Roos
7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastehaus Behabuehl is een fantastisch plekje!!

Robert en Freek doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Ski-bus stopt voor de deur.

Ontbijt is heel erg lekker. In de buurt zijn voldoende restaurants voor de overige maaltijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Behabühl in Feldberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Behabühl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gästehaus Behabühl scoort een 9.27 uit 10 op basis van 5 reviews.