Aparthotel Familotel Feldberger Hof

7.8Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Feldberg (Zwarte Woud)

7.8Goed

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Familotel Feldberger Hof voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

115 reviews over Aparthotel Familotel Feldberger Hof

• 2019
    6linda vercruysse20-08-2019

redelijk ok! Al betere hotels gehad.

+* Feldberg Scharzwald Pass: bijna alle attracties zijn gratis bv: klimparadijs buiten/binnen, trampolinepark, ponyrijden, boottochten, zwembad "Badeparadies"= een echte aanrader!!! * gevarieerd buffet voor elk wat wils, zeker voor de kids een paradijs.

-: * personeel spreekt bijna geen Engels behalve aan de receptie. Ze doen er ook weinig moeite voor. * Appartement is ruim maar ouderwets bv: geen thermostatische kraan * 1 paar handdoeken voor 1 week is minimaal * Toiletpapier moet je zelf bijvragen * Indoorspeeltuin moet je 5euro per dag per kind bijbetalen (dit wordt niet op voorhand vermeld aan de receptie) Kids met een groen bandje kunnen niet binnen. * Eten is lekker maar de vis is niet altijd vers!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Rademakers .03-03-2019

we hebben een super vakantie gehad.

Fantastisch hotel. Mooie omgeving Super hotel voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    8Fam. Jansen12-06-2018

Een echte aanrader en iets om steeds terug te kome

Al sinds 2000 vaste gast. Helaas vorig jaar niet kunnen genieten van deze accomodatie. Alles was echter al wel geregeld van en met aanbetaling tm reservering. Wat ZEER positief was, dat het management zeer coulant was met aanbetaling en reservering. Daarvoor onze complimenten. In de week van 3 juni daar weer geweest en na een stroeve start en een goed gesprek met de directie weer genoten van appartement, omgeving, bediening en restaurant. Een echte aanrader, speciaal voor gezinnen met kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Isa12-05-2018

Geweldige vakantie!

Fantastisch hotel helemaal gericht op kleine kinderen. Zelfs voor baby’s is dit een top vakantie. Heerlijk eten, culinaire bereide hapjes. Kwaliteit, vriendelijk personeel, ruime familiekamers lijkt net een heel appartement. 100% waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog eens terug. Direct aan de piste. Kamer in het hoofdgebouw is een aanrader. Niet in het gehele hotel zijn gerenoveerde kamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 8Karin12-05-2018

Aanrader met Hochschwarzwaldcard! Gratis toegang!

Wij hadden een appt. schwalbe geboekt via touroperator. Gevraagd om modern appt. en ook gekregen (nr 44). Appt was netjes schoon, keuken erg klein. Tip: Wel zelf extra handdoeken voor douche/zwembad en theedoeken meenemen! Het hotel met all inclusive formule is leuk als je kleine kinderen hebt die overdag nog slaapjes moeten doen. Wij hadden een 15 jarige tiener en dan is een appartement beter. We waren hier van 4-11 mei 2018, de laatste week van de meivakantie. Bij boeken krijg je de Hochschwarchwaldcard en die is fantastisch! We hebben elke dag gratis geklommen (indoor of outdoor) in het naastgelegen kletterwald, gratis boottocht gedaan over de Titisee, gratis pretpark bezocht (Steinwasenpark), gratis gezwommen in het Badenparadies in Titisee (2 uur was genoeg, dus slechts 3 euro totaal voor 3 personen hoeven bijbetalen), af en toe bijna gênant, zoveel gratis toegang tot allerlei leuke activiteiten. Wij hadden een Top actieve vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Dirk26-10-2017

Fantastische Hotel voor de familie

Super Indoorhal met Klimpark en kunstmatige Ijs. Lekker eten, vriendelijk personell en faciliteiten voor de heele gezin. Kamers zijn uitgerust voor kleine kinderen. Zijn er nu al voor de 2de keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie de Klein06-05-2017

Alles erop en eraan

Zeer compleet hotel, ruim appartement met allerlei extra's, er is goed over nagedacht dat er veel kleine kinderen en baby's logeren. Helaas geen balkon, maar die kamers zijn ook beschikbaar dus daar valt voor te kiezen. Uitstekend eten, veel afwisseling, de kinderen hebben ook goed gegeten en tenminste niet elke dag friet. Veel aanbod van vrijetijdsbesteding; leuke kinderclub, ook voor 7-11 jaar, waarvan de activiteiten - met plezier - ook doorgaan bij enkele deelnemers. Ze communiceren er prima met de kinderen ook al spreken ze geen Nederlands. En dan noem ik bijvoorbeeld zwembad, sauna, kegelen, tafeltennis, sporthal, fitness, schaatsen, klimmen, binnen en buiten spelen, wellness... Maar ook de omgeving heeft veel te bieden. De auto stond prettig in een parkeergarage. Ik kan me voorstellen dat je met oudere kinderen of zonder kinderen de hoeveelheid kleintjes (en de bijbehorende geluiden) en zwangeren vervelend vindt maar voor die doelgroep en met kinderen tot en met basisschoolleeftijd is het geweldig vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10W29-04-2017

Geweldig hotel

Heel schoon en super mooi hotel ! Mooie ligging en geweldig personeel ! Echt een aanrader ! Heel goed eten elke avond weer wat anders ! Met zorg klaar gemaakt .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Pieter11-08-2016

Zeer degelijk en kindvriendelijk hotel

Ideaal gelegen op slechts 100 m van de eerste skilift. Onthaal liet wat te wensen over (enkel Duitstalig en weinig behulpzaam met het vinden van de kamer). Wij hadden een appartement : zeer ruim en modern ingericht (wel opgeven bij reservatie dat je modern appartement wenst). Appartementen liggen in bijgebouw en niet altijd even makkelijk met kinderen in koets om naar hoofdgebouw te geraken. Eten was voortreffelijk: gevarieerd en zeer lekker. Restaurant was zeer gezellig, hetgeen onverwachts was in vergelijking met de buitenkant. Voor elk wat wils. Kinderen : leuke speelruimte voor de kinderen, mooi proper zwembad, avondanimatie voor kinderen (in inkomhal, beetje spijtig want hinderde andere gasten die naar restaurant gingen). Gezellige bar met zeer betaalbare drankjes. Kortom, op enkele minpuntjes na een zeer mooi gelegen en gezellig hotel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 9Timmerman05-03-2016

Lekker!

Mooi hotel! Wij zaten in een appartement bij het hotel. Tip: Huur je skiuitrusting niet bij Sporthaus Feldberg dat in hetzelfde complex zit. Je kunt beter je uitrusting huren bij Thoma dat iets verderop zit. Ons werd bij retourneren van de uitrusting een skistok in rekening gebracht die bij afgifte al stuk was. Sowieso is het personeel superonvriendelijk....

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Aparthotel Familotel Feldberger Hof info

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Peuterbad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette