Aparthotel Familotel Feldberger Hof

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-4°
Aparthotel Familotel Feldberger Hof
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Familotel Feldberger Hof voor je op een rij gezet:

113 reviews over Aparthotel Familotel Feldberger Hof in het Nederlands

Een echte aanrader en iets om steeds terug te kome

Fam. Jansen,
12-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al sinds 2000 vaste gast. Helaas vorig jaar niet kunnen genieten van deze accomodatie. Alles was echter al wel geregeld van en met aanbetaling tm reservering.

Wat ZEER positief was, dat het management zeer coulant was met aanbetaling en reservering. Daarvoor onze complimenten.

In de week van 3 juni daar weer geweest en na een stroeve start en een goed gesprek met de directie weer genoten van appartement, omgeving, bediening en restaurant.

Een echte aanrader, speciaal voor gezinnen met kinderen.

Geweldige vakantie!

Isa,
12-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch hotel helemaal gericht op kleine kinderen. Zelfs voor baby’s is dit een top vakantie. Heerlijk eten, culinaire bereide hapjes. Kwaliteit, vriendelijk personeel, ruime familiekamers lijkt net een heel appartement. 100% waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog eens terug. Direct aan de piste. Kamer in het hoofdgebouw is een aanrader. Niet in het gehele hotel zijn gerenoveerde kamer.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een appt. schwalbe geboekt via touroperator. Gevraagd om modern appt. en ook gekregen (nr 44). Appt was netjes schoon, keuken erg klein. Tip: Wel zelf extra handdoeken voor douche/zwembad en theedoeken meenemen! Het hotel met all inclusive formule is leuk als je kleine kinderen hebt die overdag nog slaapjes moeten doen. Wij hadden een 15 jarige tiener en dan is een appartement beter. We waren hier van 4-11 mei 2018, de laatste week van de meivakantie. Bij boeken krijg je de Hochschwarchwaldcard en die is fantastisch! We hebben elke dag gratis geklommen (indoor of outdoor) in het naastgelegen kletterwald, gratis boottocht gedaan over de Titisee, gratis pretpark bezocht (Steinwasenpark), gratis gezwommen in het Badenparadies in Titisee (2 uur was genoeg, dus slechts 3 euro totaal voor 3 personen hoeven bijbetalen), af en toe bijna gênant, zoveel gratis toegang tot allerlei leuke activiteiten. Wij hadden een Top actieve vakantie!

Fantastische Hotel voor de familie

Dirk,
26-10-2017

Super Indoorhal met Klimpark en kunstmatige Ijs.

Lekker eten, vriendelijk personell en faciliteiten voor de heele gezin. Kamers zijn uitgerust voor kleine kinderen.

Zijn er nu al voor de 2de keer.

Alles erop en eraan

Familie de Klein,
      6-5-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer compleet hotel, ruim appartement met allerlei extra's, er is goed over nagedacht dat er veel kleine kinderen en baby's logeren. Helaas geen balkon, maar die kamers zijn ook beschikbaar dus daar valt voor te kiezen. Uitstekend eten, veel afwisseling, de kinderen hebben ook goed gegeten en tenminste niet elke dag friet. Veel aanbod van vrijetijdsbesteding; leuke kinderclub, ook voor 7-11 jaar, waarvan de activiteiten - met plezier - ook doorgaan bij enkele deelnemers. Ze communiceren er prima met de kinderen ook al spreken ze geen Nederlands. En dan noem ik bijvoorbeeld zwembad, sauna, kegelen, tafeltennis, sporthal, fitness, schaatsen, klimmen, binnen en buiten spelen, wellness... Maar ook de omgeving heeft veel te bieden. De auto stond prettig in een parkeergarage. Ik kan me voorstellen dat je met oudere kinderen of zonder kinderen de hoeveelheid kleintjes (en de bijbehorende geluiden) en zwangeren vervelend vindt maar voor die doelgroep en met kinderen tot en met basisschoolleeftijd is het geweldig vertoeven.

Geweldig hotel

W,
      29-4-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Heel schoon en super mooi hotel ! Mooie ligging en geweldig personeel ! Echt een aanrader ! Heel goed eten elke avond weer wat anders ! Met zorg klaar gemaakt .

Zeer degelijk en kindvriendelijk hotel

Pieter
      11-8-2016
      • Ligging t.o.v. pistes9
      • Ligging t.o.v. pistes9

Ideaal gelegen op slechts 100 m van de eerste skilift. Onthaal liet wat te wensen over (enkel Duitstalig en weinig behulpzaam met het vinden van de kamer). Wij hadden een appartement : zeer ruim en modern ingericht (wel opgeven bij reservatie dat je modern appartement wenst). Appartementen liggen in bijgebouw en niet altijd even makkelijk met kinderen in koets om naar hoofdgebouw te geraken.

Eten was voortreffelijk: gevarieerd en zeer lekker. Restaurant was zeer gezellig, hetgeen onverwachts was in vergelijking met de buitenkant. Voor elk wat wils. Kinderen : leuke speelruimte voor de kinderen, mooi proper zwembad, avondanimatie voor kinderen (in inkomhal, beetje spijtig want hinderde andere gasten die naar restaurant gingen). Gezellige bar met zeer betaalbare drankjes. Kortom, op enkele minpuntjes na een zeer mooi gelegen en gezellig hotel.

Lekker!

Timmerman
      5-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel! Wij zaten in een appartement bij het hotel. Tip: Huur je skiuitrusting niet bij Sporthaus Feldberg dat in hetzelfde complex zit. Je kunt beter je uitrusting huren bij Thoma dat iets verderop zit. Ons werd bij retourneren van de uitrusting een skistok in rekening gebracht die bij afgifte al stuk was. Sowieso is het personeel superonvriendelijk....

Nooit meer!

Joke de Geus
      1-2-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

Gasten voornamelijk gezinnen met kinderen onder de zes jaar. Kleine, gehorige kamer, ingericht voor een meisje van zes in Disneyland. Belachelijk. TV alleen te bekijken zittend op het bed. Badkamer gedateerd en div. onderdelen kapot. All Inclusive betekent hier alleen koffie, thee en limonade tijdens de maaltijden. Kom je om vijf uur van de piste dan krijg je nog geen kop koffie. Naar buiten kijken kan (buiten je kamer) alleen vanuit het restaurant; maar in het restaurant mag je alleen naar binnen tijdens de maaltijden. Maaltijden die overigens van een zeer matige kwaliteit zijn. In een wegrestaurant op de terugweg troffen we een buffet van een heel wat betere kwaliteit. Wifi maar voor één aansluiting en regelmatig storing. Beslist geen viersterren hotel!

We blijven steeds terugkomen!

tejo
      22-6-2015
      • Ligging t.o.v. pistes8

Alhoewel een typisch familiehotel met zeer veel kleine kinderen, komen we toch steeds weer terug. We proberen steeds hetzelfde appartement te krijgen vanwege de ruimte en het mooie uitzicht.

Het schoonhouden kan beter.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Familotel Feldberger Hof in Feldberg (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Familotel Feldberger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.